Toon posts:

T mobile WAP/GPRS Instellinge Siemens S55

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallowa ,

Heeft iemand de instellingen voor T-mobile Wap en GPRS bij de hand voor de S-55 ?
Voordat iemand het schreeuwt , ja ik heb op de T mobile website gekeken en die connectie informatie wordt alleen per SMS -> Richting mobiel gestuurd in een specifieke profiel dat je mobieltje kan aannemen .
Helaas is er voor de S55 niet zo`n handige profiel beschikbaar , en de helpdesk komt met het "niet ondersteund" verhaaltje te bij op .
Terwijl die connectie settings toch nog wel voor elke telefoon gelijk moet zijn , server is server lijkt me :7

Tmobile 450 bundel beschik ik over met default de standaard GPRS diensten voor wap.

Wat mijn telefoon wilt weten :

GPRS Profiel settings

APN :

Login Name :

Pasword :

------------

CSD Settings

Dialup Number
Call Type :
Login Name :
Password :

------------

HTTP Profile

Provider : NL
Linger time : 240
Proxy Deactive : Yes
Proxy host :
Proxy Port : 8080
Username Proxy :
Password Proxy :

PS : Login naam + Passwoord heb ik wel weten te krijgen via de T-mobile website , en dat is helaas ook het enige :(
Waarom wordt zo`n mooie mobiele telefoon toch niet goed ondersteunt ?
Nieuw is hij ook weer niet |:(

• NeoMotion
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-06-2021

NeoMotion

MS Linux XP

Op de site van Siemens kun je een pdf downloaden met daarin alle instellingen voor elke provider. Hoewel ik het wappen aan het praten heb gekregen, lukt het me nog steeds niet MMS te ontvangen of te versturen. Hij gaat ontvangen, maar geeft dan een connection error. Misschien moet je bekend zijn bij T-mobile dat je een mms toestel hebt.

Wanneer je kunt mms-en, laat het me aub even weten.

Neo out

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08-2025

Luppie

www.msxinfo.net

Je kan bij T-mobile inloggen op je persoonlijke site. Hier geef je je telefoon op en T-Mobile stuurt je een SMS met de instellingen die je rechtstreeks in je telefoon kan importeren (tenminste dit werkt wel zo op een Nokia)

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Verwijderd

Ik heb inmiddels WAP werkend maar GPRS helaas nog niet :( . Wap heb ik aan de hand van dit bestandje ingesteld http://212.114.202.229/ri...ettings_java_wap_gprs.htm.

• NeoMotion
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-06-2021

NeoMotion

MS Linux XP

Hmm, waarschijnlijk heb je niet alles gelezen, op de site van t-mobile staat geen profiel voor de S55 helaas.

Major Update: Heb net mijn eerste mms verstuurd via S55. Er staat een foutje in het pdf bestand. Bij mms profile is het laatste nummer .011 ipv .010. Hurray!!! Succes, bij mij werkt bijna alles nu (alleen moet ik nog de e-mail instellingen erin krijgen)

Verwijderd

NeoMotion schreef op 20 maart 2003 @ 10:39:
Hmm, waarschijnlijk heb je niet alles gelezen, op de site van t-mobile staat geen profiel voor de S55 helaas.

Major Update: Heb net mijn eerste mms verstuurd via S55. Er staat een foutje in het pdf bestand. Bij mms profile is het laatste nummer .011 ipv .010. Hurray!!! Succes, bij mij werkt bijna alles nu (alleen moet ik nog de e-mail instellingen erin krijgen)
Heb je een link naar dit pdf bestand ? Zou dit graag ook hebben !!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
zie mijn post in t S55 topic:

klik

Verwijderd

Hoe zijn de instellingen met T-mobile voor MMS ?? Ik heb namelijk een S55 gekocht, en wil nu MMSen. Kan wel WAPPEN inmiddels, maar MMSen lukt me alsmaar niet. Wie kan me helpen !!!
Pagina: 1