Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Goed.. voor de stats verslaafden, maar eens week stats gepost 
Een ding moet ik er bij vemelden, ik vind het niet leuk om bovenaan te staanm jullie kunnen vast wel harder !
Een ding moet ik er bij vemelden, ik vind het niet leuk om bovenaan te staanm jullie kunnen vast wel harder !

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Verwijderd
Tja,DukeBox schreef op 15 March 2003 @ 11:47:
Goed.. voor de stats verslaafden, maar eens week stats gepost
[afbeelding]
Kan wel
Verwijderd
Heeft er nog iemand 660 miljoen klaar liggen?
Dan gaan we Aars voorbij
Wij hebben ons best gedaan
Dan gaan we Aars voorbij
Wij hebben ons best gedaan
ik heb er nu 167.501.727 klaar, wie heeft de rest??Verwijderd schreef op 15 March 2003 @ 18:03:
Heeft er nog iemand 660 miljoen klaar liggen?
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Verwijderd
Ik heb nu iets van 600M liggen..white_panther schreef op 16 maart 2003 @ 01:20:
[...]
ik heb er nu 167.501.727 klaar, wie heeft de rest??
Maar flush nie....

De output die Alphen nu heeft is wat MIJ betreft het hoogste wat IK kan (op dit moment).
Als er ook een Solaris Client is dan kan ik over 2 weken misschien zorgen voor een tijdelijk hogere output
Als er ook een Solaris Client is dan kan ik over 2 weken misschien zorgen voor een tijdelijk hogere output
Iets zegt mij dat we strax ontzettende klappen gaan krijgen van ARS...
'Stilte voor de storm'
'Stilte voor de storm'

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)
als iemand nou ff zoveel flushed dat we #1 staan weten meteen hoe het zit en kunnen we komen met een tegenaanval
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
ff hertypen.. had hier wat geschreven wat niet helemaal met de werkelijkheid overeen kwam... ik heb vanmiddag teveel dampen gesnoven toen ik aan mijn case-mod bezig was... ik ziet ut allemaal nie meer zo scherp 
Maar goed... blijft een feit dat we idd snel erachter komen of ARS (ook) heeft zitten sparen...
offtopic: binnenkort dus een update'je van mijn case-modje (mét pics
)
Maar goed... blijft een feit dat we idd snel erachter komen of ARS (ook) heeft zitten sparen...
offtopic: binnenkort dus een update'je van mijn case-modje (mét pics
[ Voor 81% gewijzigd door MetalRush op 16-03-2003 20:07 ]
Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)
Pagina: 1