Ik ben druk bezig om kde 3.1 te installeren, halverwege make install zegt ie
Het probleem lijkt mij de english docs, khep al geprobeerd om de british language te installeren van kde 3.0 maar dat werkt niet, google geeft iig niet veel soeps(alleen een italiaanse site waar ikniet veel mee kan)
Wie kan me verder helpen?
ben een newbie
[edit]
google's result
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| make[5]: Binnengaan van map `/root/kde/kde-i18n-3.1/cs/docs/common' /usr/bin/install -c -p -m 644 kde-localised.css /usr/local/kde/share/doc/HTML/cs/common/kde-localised.css /usr/bin/install -c -p -m 644 logotp3.png /usr/local/kde/share/doc/HTML/cs/common/logotp3.png /usr/bin/install -c -p -m 644 gpl-translated.html /usr/local/kde/share/doc/HTML/cs/common/gpl-translated.html /usr/bin/install -c -p -m 644 lgpl-translated.html /usr/local/kde/share/doc/HTML/cs/common/lgpl-translated.html /usr/bin/install -c -p -m 644 fdl-translated.html /usr/local/kde/share/doc/HTML/cs/common/fdl-translated.html merging common and language specific dir no english docs found in /usr/local/kde/share/doc/HTML/en/common/ make[5]: *** [install-nls] Fout 1 make[5]: Weggaan uit map `/root/kde/kde-i18n-3.1/cs/docs/common' make[4]: *** [install-am] Fout 2 make[4]: Weggaan uit map `/root/kde/kde-i18n-3.1/cs/docs/common' make[3]: *** [install-recursive] Fout 1 make[3]: Weggaan uit map `/root/kde/kde-i18n-3.1/cs/docs/common' make[2]: *** [install-recursive] Fout 1 make[2]: Weggaan uit map `/root/kde/kde-i18n-3.1/cs/docs' make[1]: *** [install-recursive] Fout 1 make[1]: Weggaan uit map `/root/kde/kde-i18n-3.1/cs' make: *** [install-recursive] Fout 1 |
Het probleem lijkt mij de english docs, khep al geprobeerd om de british language te installeren van kde 3.0 maar dat werkt niet, google geeft iig niet veel soeps(alleen een italiaanse site waar ikniet veel mee kan)
Wie kan me verder helpen?
ben een newbie
[edit]
google's result
[ Voor 8% gewijzigd door EnsconcE op 15-03-2003 01:03 . Reden: link ]