[php]Prijslijst script

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

• Thunde®
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-07 07:40

Thunde®

Don't Worry :)

Topicstarter
Hallo,

ik zit al een tijdje met een soort van probleem, zeg maar ik wil een prijslijst maken , van php , zodat de lijst kan worden bijgewerkt zonder te veel moeite, maar de lijst is in catogorien opgedeelt, dus bijvoorbeeld :

Producten

-Cato1
-Cato2

Maar nu wil ik dit met php automatisch kunnen bijwerken, dus eigenlijk kopieren uit een excel bestand, plakken in een soort formuliertje en dan op bijwerken klikken.

Met google en PHPfreakz vond ik niks, weet iemand of dit uberhaupt mogelijk is?

Mijn spec's | Modelbouwforum

Verwijderd

met een database zou dit heel makkelijk zijn... een andere optie is het werken met losse textfiles, maar da's niet de mooiste oplossing. database is the word :)
Met google en PHPfreakz vond ik niks, weet iemand of dit uberhaupt mogelijk is?
Lijkt me sterk... maar ben in een goeie bui :P

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2003 00:40 ]

• Thunde®

Thunde®

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 maart 2003 @ 00:39:
met een database zou dit heel makkelijk zijn... een andere optie is het werken met losse textfiles, maar da's niet de mooiste oplossing. database is the word :)

[...]

Lijkt me sterk... maar ben in een goeie bui :P
Op de naam "Prijslijst script" of iets dergelijks vind ik echt niks :O Hoe moet je zoiets dan noemen?

Verwijderd

Thunde® schreef op 15 March 2003 @ 00:49:
[...]

Op de naam "Prijslijst script" of iets dergelijks vind ik echt niks :O Hoe moet je zoiets dan noemen?
"logisch" dat je daar niks op vindt, wil je soms een kant en klare oplossing van jouw specifiek probleem |:(

Zoek eens onder PHP excel, cvs (formaat waar je een excel in kunt wegschrijven) en natuurlijk zoeken onder php bestand inlezen verwerken, dus zoeken naar de losse onderdelen en niet oplossing.

Speel eens met die termen onder bv phpfreaks.

• Thunde®

Thunde®

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 March 2003 @ 01:07:
[...]

"logisch" dat je daar niks op vindt, wil je soms een kant en klare oplossing van jouw specifiek probleem |:(

Zoek eens onder PHP excel, cvs (formaat waar je een excel in kunt wegschrijven) en natuurlijk zoeken onder php bestand inlezen verwerken, dus zoeken naar de losse onderdelen en niet oplossing.

Speel eens met die termen onder bv phpfreaks.
ok bedankt dat je deze noob wou helpen

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:24
Meestal zal je ook geen namen vinden in het nederlands geschreven. Zoals "Prijslijst".. Er komen daar mensen van over de hele wereld die in het engels schrijven. Probeer het ook eens op pscode.com ;)

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Thunde® schreef op 15 maart 2003 @ 00:49:

't Was je ook nog niet opgevallen dat het grootste deel van het internet Engelse termen gebruikt :?

edit:

Ow, dat stond er al 8)7 :)

[ Voor 7% gewijzigd door ACM op 15-03-2003 10:38 ]

• Thunde®

Thunde®

Topicstarter
ACM schreef op 15 March 2003 @ 10:38:

[...]

't Was je ook nog niet opgevallen dat het grootste deel van het internet Engelse termen gebruikt :?

edit:

Ow, dat stond er al 8)7 :)
Ja, maar aangezien ik een noob ben wou ik het het liefste in het NL hebben. Maar ik zie nu al eigenlijk dat wat ik wil onmogelijk is

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08 08:46
cvs = concurrent version system
csv = comma seperated value

kleine fout (haal ik ook door elkaar soms)

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:02
Mjah, Google zal wel uitkomst bieden als je de juiste termen gebruikt. ;)

Je kan dat script natuurlijk zelf ook schrijven. Als je dan -tijdens het maken- op problemen stuit, kan je in P&W terecht voor je problemen. Dit topic heeft echter niet veel te maken met zelf programmeren, maar eerder naar het zoeken van een dergelijk script. Ik zie dus ook niet waarom dit topic nog langer open moet blijven.

https://fgheysels.github.io/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.