-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net
Dus als ik je post goed begrijp mis je de inbelprofielen ?
Die kun je toch direct zelf aanmaken ?
Die kun je toch direct zelf aanmaken ?
nou, niet alleen inbel verbindingen, maar alle netwerk verbindingen, er is niks meer te zien. Wel komt de connectie dus tot stand, want we kunnen pingen.
via internet explorer, tools>options>connections>settings>properties zien we dus nog wel de inbel verbinding, en bij properties ook de webvox, en de modem
verbinden zal ook wel lukken, maar weet niet hoe de inbel verbinding zo ff te activeren, maar netwerk werkt dus wel.
het probleem is dus dat we bij het scherm netwerk verbindingen gewoon alles leeg is,
maken we een nieuwe verbinding aan met dezelfde naam, zegt windows wel dat deze al bestaat.
het lijkt er dus op dat alles er is, maar we zien het gewoon niet
via internet explorer, tools>options>connections>settings>properties zien we dus nog wel de inbel verbinding, en bij properties ook de webvox, en de modem
verbinden zal ook wel lukken, maar weet niet hoe de inbel verbinding zo ff te activeren, maar netwerk werkt dus wel.
het probleem is dus dat we bij het scherm netwerk verbindingen gewoon alles leeg is,
maken we een nieuwe verbinding aan met dezelfde naam, zegt windows wel dat deze al bestaat.
het lijkt er dus op dat alles er is, maar we zien het gewoon niet
-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net
het is opgelost, ik heb de service 'network connections' van windows weer aangezet, die is om ene vage reden uitgegaan, en start up type op automatic, nu werkt het weer
hopende blijft het zo
thx for reactie cutebritney!
hopende blijft het zo
thx for reactie cutebritney!
Verwijderd
Moet je even bij de services van 2K kijken hier staat een service bij die er voor zogt dat je je verbindingen kunt zien, kijk goed naar de beschrijvingen.