Toon posts:

Iets valt me op aan de stats ivm de PhantomFlusher

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
En dat is dat nu in het weekend de stats van TA redelijk normaal zijn.

Dit bevestigd dus het vermoeden dat de PolterCow iemand is met een farm die alleen doordeweeks actief is/kan flushen, zoals het geval zou zijn als hij dus vanuit een bedrijf/overheid werkt.

My $0.02

Verwijderd

Hoezo ? als de PF zo'n indrukwekkende veestapel heeft als zijn blokkies doen geloven kan er minimaal toch wel een dial-up accountje en een proxysmurver vanaf niet ?
Daarnaast zou het natuurlijk kunnen zijn dat de PF persé handmatig wil flushen.

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Marc H

- - Is wakker - -

Het zit anders.

De perproxy die TA gebruikt is een tijdje plat geweest. Met als gevolg dat TA niet alles heeft kunnen flushen. :) (maar dat zullen ze vandaag weer goedmaken :()

Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik lees het ook net. Vandaar dus :(

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-05 13:53
Aan de ranking van chakotay kun je zien dat de PF gister nog hard bezig was. Zolang hij in de top 30 staat is de PF actief. Misschien beetje lullig voor Chakotay maar maar hopen dat hij weer uit de top 30 verdwijnt ;-)

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Of de Phantom Flusher zit gigantisch op te potten om straks heel erg te MEGA-flushen...
maar het zal inderdaad(hopelijk) wel helemaal te verklaren zijn doordat die server bij AnandTech down is..

• Longbowh
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
misschien valt het idd wel mee met de kracht van die PF, misschien spaart ie steeds een hele tijd om dan weer met een actie als dit te komen

wie weet heeft ie voor dit ook al heel lang blokjes gespaard

kunnen ze bij D.net niet zien wanneer de blokjes die hij flusht zijn uitgegeven?
Pagina: 1