Ik krijg het dus niet lekker voor elkaar met mijn nieuwe Guillemot fortissimo om Halflife met a3d support te spelen , ik krijg wel geluid nu maar et is super brak ik hoor maar de helft van wat ik wil horen... Denk dat et kaartje maar trug gaat
Dat komt waarschijnlijk omdat dat kaartje van jou A3D 1.0 ondersteunt terwijl Half-Life A3D 2.0 nodig heeft. Ik meende dat er wel drivers zijn die A3D 2.0 op 'n A3D 1.0 kaart emuleren, maar dat kost nogal wat processortijd.
Met m'n TerraTec XLerate Pro (A3D 2.0/3.0) werkt't probleemloos.
Met m'n TerraTec XLerate Pro (A3D 2.0/3.0) werkt't probleemloos.
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Verwijderd
Dit fucking probleem heb ik nau ook met de fortissimo. Bij hl heb ik alleen EAX, niet dat de geluidskwaliteit nu barre is maar toch. Weet ook iemand waar ik nieuwere beta drivers kan vinden, ik heb nu 2.013
bvd
bvd
Verwijderd
Jawel... maar het geen officiele update !
kijk maar eens op www.vortexofsound.com
daar moet je de file "a3ddrivers312.exe"
downloaden !
Ik heb dit al eens eerder gepost...
maarja...
Het werkt in iedergeval op mn Terratec DMX XFire 1024... en ja a3d doet het in Halflife
Dus het zal op andere kaarten ook wel werken... Probeer het ff zou ik zeggen !
kijk maar eens op www.vortexofsound.com
daar moet je de file "a3ddrivers312.exe"
downloaden !
Ik heb dit al eens eerder gepost...
maarja...
Het werkt in iedergeval op mn Terratec DMX XFire 1024... en ja a3d doet het in Halflife
Dus het zal op andere kaarten ook wel werken... Probeer het ff zou ik zeggen !
Verwijderd
Die a3d file werkte bij mij niet, ik heb ook een Fortissimo en geen A3D in HL. Persoonlijk mis ik het niet zo.
Verwijderd
Ja, ik heb nu eindelijk de oplossing gevonden voor dit probleem. Je moet in de HL directory het bestandje A3DAPI.DLL zetten die ik heb gedownload van http://www.vortexofsound.com/ en daar zit bij de driver van de vortex kaart dat bestandje, en nu werkt A3D eindelijk bij mij!!!!!
>:):z .
>:):z .
Verwijderd
dit truukje werkt bij bijna alle games...
alleen soldier of fortune loopt bij mij vast...
alleen soldier of fortune loopt bij mij vast...
Verwijderd
Dit is al een heeeeeeel oude post =) enik heb hem gevonden in de Search =D Nou was ik dus ook opzoek naar die file, maar ik zie hem nergens op de site =(
Staat ie er nog wel op ? Of kan iemand me een andere link geven / dat ding ff mailen ? =))
Vermeulen@chello.nl
Staat ie er nog wel op ? Of kan iemand me een andere link geven / dat ding ff mailen ? =))
Vermeulen@chello.nl
Pagina: 1