"Perl 4 Life"
Ik heb zelf een NEC dv5700 + DXR3 van Creative. Werkt perfect, vooral op de TV!!
Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)
Het maakt niet veel uit welke speed dat je hebt, omdat DVD films ALTIJD op 1x speed worden afgespeeld. Straks als er meer software en spellen komen, dan heb je wel wat meer speed nodig!
het belangrijkste is dat je er op let dat de DVD speler nog wel regiovrij te maken is
dus de snelste is dan niet altijd de beste keus.
de drx3-kaart kan je ook wel los krijgen van zowel creative als realmagic, want het zijn beide Hollywood+ decoderkaartjes
de TV-out van de H+ (en dus ook dxr3) is absoluut top
dus de snelste is dan niet altijd de beste keus.
de drx3-kaart kan je ook wel los krijgen van zowel creative als realmagic, want het zijn beide Hollywood+ decoderkaartjes
de TV-out van de H+ (en dus ook dxr3) is absoluut top
To be, or not to ...ehh.... what was the question?
En gelijk heb je, FUBAR. Alleen wilde ik wel een zapper hebben. Bestaat zoiets?
Hoeveel X is die NEC DvD speler ?
Ik wil namelijk ook DVDtjes gaan Rippen ,
Om ze daarna in DivX om te zetten en te posten . Daarom moet ie speler zo min mogelijk CPU Idles eizen. Niet dat ik tijdens het rippen nix kan doen .
Trouwens die pioneer is ook in SCSI leverbaar hoor ik net , dat is wel mooi .
Ik wil namelijk ook DVDtjes gaan Rippen ,
Om ze daarna in DivX om te zetten en te posten . Daarom moet ie speler zo min mogelijk CPU Idles eizen. Niet dat ik tijdens het rippen nix kan doen .
Trouwens die pioneer is ook in SCSI leverbaar hoor ik net , dat is wel mooi .
"Perl 4 Life"
Die NEC van mij 12x/40x
RAID 0 ik heb mijn huiswerk gedaan ( wat ik anders nooit doe ) .
Die afstandsbediening voor zo'n hollywood krt kun je bij GrafiCall kopen.
http://www2.graficall.nl/prijs.htm
Ze zijn 89 piek en ze staan ook op de HCC .
Die afstandsbediening voor zo'n hollywood krt kun je bij GrafiCall kopen.
http://www2.graficall.nl/prijs.htm
Ze zijn 89 piek en ze staan ook op de HCC .
"Perl 4 Life"
Die kan ik dus ook gebruiken voor de Creative DXR3! Bedankt en hoe sluit je hem aan? Op een COM-poortje ofzo?
Ohh voor de DX3 zou ik niet weten , kan zou je ff moeten informeren hun. Ik zag het net toevallig staan tijdens het vergelijken van kaarten enzo. Maar ik denk dat ie alleen voor een MAGIC is .
"Perl 4 Life"
Offtopic: FUBAR = Fucked Up Beyond All Recognition ? 
Maar ehm, ik heb zelf de aopen 1640 pro slotin DVD speler en regiovrij gemaakt met firmware van de Pioneer 105S (zelfde speler) icm een DXR3 kaartje, werkt zalig
Maar ehm, ik heb zelf de aopen 1640 pro slotin DVD speler en regiovrij gemaakt met firmware van de Pioneer 105S (zelfde speler) icm een DXR3 kaartje, werkt zalig
Pagina: 1