Gezien een leuke aanbieding in de C!T wou ik een Siemens A50 gaan kopen met T-Mobile prepay bende. Weet iemand of of mijn huidige Ben (vaak) simkaart hierin gaat werken? Had de klantenservice van T-Mobile al gemailed maar die antwoorden niet echt
T-Mobile NL is in feite hetzelfde netwerk als Ben, met dezelfde operatorcode. Tenzij ik me verschrikkelijk vergis, zou het gewoon moeten werken, ALS de telefoon alleen een operatorlock heeft. Indien er ook een offerlock is aangebracht, werkt alleen de betreffende prepaidkaart er in.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Hij pas gewoon 100%
Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.
Waar baseer je die uitspraak op? Ervaring? Heb je specs van de locks op het toestel?
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
T-mobile == ben. Anders zouden tijdens de upgrade van ben => T-mobile ook heel wat mensen in de problemen gekomen zijn 
Dit is uiteraard niet helemaal waar als ze een offerlock zouden gebruiken. Dit is echter niet het geval; dus je kunt in princiepe gewoon alle simm's van T-mobile of Ben gebruiken
Dit is uiteraard niet helemaal waar als ze een offerlock zouden gebruiken. Dit is echter niet het geval; dus je kunt in princiepe gewoon alle simm's van T-mobile of Ben gebruiken
[ Voor 44% gewijzigd door Xandrios op 14-03-2003 22:03 ]
Dit topic is gesloten.
![]()