Hey,
Afgelopen donderdag heeft mijn vriend eindelijk na 2 weken zijn DataPlay Iriver IDP100 binnen. Een misaankoop? Vertel het me maar maar ik vind het toch wel een goed ding! Tot ik er achter kwam dat de schijfjes maar een keer beschrijfbaar waren. Op zich vond ik het toen nog niet zo'n probleem, er werden namelijk 4 extra schijfjes geleverd bij de speler, hij had er dus in totaal 5!! En ik heb even de topics over dataplay gelezen hier uit de tijd dat hij nog 450 euro kostte
. Nou nu is hij verkrijgbaar vanaf 199,00 euro, hele verbetering heh?
. Nou ben ik even heel erg aan het twijfelen? Ik heb een Iriver RioVolt SP100, uit de goede ouwe tijd
, hij is gewoon way too big en de buffer is niet je van het...
Mijn vragen zijn
Voors en tegens van Dataplay? De prijs is dus letterlijk gehalveerd en er komen heus wel herschrijfbare schijfjes (Toch? Of las ik ook ergens dat DataPlay failliet was?
). Maar! Het ding vind ik niet echt supermooi en er bestaat nog maar een soort speler (zo niet zeg het me dan alsjeblieft). Wat ik ook wel nadelig vind is de antishock, van toch wel 8 mb... Maar dit is niet genoeg als je flink gaat bewegen! Ik wil een goede speler die ik gebruiken kan bij een dagje sporten: Boarden, lopen en fietsen... Hij moet eigenlijk alles aankunnen. Dan ga je al wel snel naar de mp3speler-kant toe!
Ik heb op het oog: Beatman Flash, netjes ding (alleen jammer van die 64mb
maar ik koop er toch meteen 128 bij...). Heeft iemand nog andere goede tips voor mp3spelers, in de buurt van de 200 euro?
Okedan, dat was het dan wel weer
hopelijk ben ik binnekort weer gadgetrijk
Afgelopen donderdag heeft mijn vriend eindelijk na 2 weken zijn DataPlay Iriver IDP100 binnen. Een misaankoop? Vertel het me maar maar ik vind het toch wel een goed ding! Tot ik er achter kwam dat de schijfjes maar een keer beschrijfbaar waren. Op zich vond ik het toen nog niet zo'n probleem, er werden namelijk 4 extra schijfjes geleverd bij de speler, hij had er dus in totaal 5!! En ik heb even de topics over dataplay gelezen hier uit de tijd dat hij nog 450 euro kostte
Mijn vragen zijn
Voors en tegens van Dataplay? De prijs is dus letterlijk gehalveerd en er komen heus wel herschrijfbare schijfjes (Toch? Of las ik ook ergens dat DataPlay failliet was?
Ik heb op het oog: Beatman Flash, netjes ding (alleen jammer van die 64mb
Okedan, dat was het dan wel weer