Whatever.
Had je vorig jaar moeten zien... Je zag ze kijken, en denken:"Goh, is de modelspoorbouw toch nog interessant voor de jeugd...":P:D:+Op dinsdag 21 november 2000 18:22 schreef XElDiablo het volgende:
Zullen die trein lui dit jaar mischein wel denken wat zullen we nu krijgen, belangstelling?????.... als er opeens 50 personen voor hun stand staan....
Whatever.
Thanx, met hulp van Pjotrik. Nu is 'ie wel uniekOp zondag 19 november 2000 23:27 schreef Kaj. het volgende:
Frank-> Kewle icon-aanpassing
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Dan baal je ook aardig als de HCC net afgelopen is!
/me komt vrijdag met TheWizz,Sletje en Sneak
euh..crossposten mag niej,dusseuh dan maar zo??
meer info?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/74555
I'm busy with my new shell replacement login script, and it's almost foolproof: Yes means No and No means Yes. Delete all files [Y]?
Mijn uit-de-hand-gelopen-comp-verslavins is trouwens de schuld van T.net en GoT
edit=natuurlijk kom ik ook treintjes kijken
George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..
zondag kom ik wel ff treinen kijken
Dericteur out.....
Hmmm.... zullen ze er dit jaar al aan gewend zijn (ik neem aan dat het altijd dezelfde model-freaks zijn) of zullen ze overdonderd worden door het nog veel grotere aantal mensen?Op dinsdag 21 november 2000 21:25 schreef Kaj. het volgende:
[..]
Had je vorig jaar moeten zien... Je zag ze kijken, en denken:"Goh, is de modelspoorbouw toch nog interessant voor de jeugd...":P:D:+
/me is er toch niet...moest naar een verjaardag...Op zaterdag 18 november 2000 19:31 schreef SledGeMan het volgende:
/me Het Vervelende Pokke meneke zal er ook zijn ! ......!
Verwijderd
24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?
Krijgt de stand een bakkiepleur van me
Vrijdag
waaneer spreken jullie af?
en waar?
(nog steeds vrijdag 13:00 bij de treintjes?
met papier mache kun je alles maken!!
op vrijdag dan;)
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Beetje rondkijken... beetje kletsen... beetje mensen in elkaar slaan... Kan nog leuk worden!
All that you know, is at an end
Herkenbaar aan de t.net casebadge op z'n tas.
LOLHoe heet je dan: Bobjan
when i wake up people take up mostly all of my time!
maar omdat ik geen zin heb om dat hele eind in me uppie te treinen moet ik eerst nog ff iemand zo gek krijgen mee te gaan
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Verwijderd
Tom, ik heb je geautoriseerd hoor!Op vrijdag 24 november 2000 10:21 schreef Tom het volgende:
[..]
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Bralbral, GsmGuru, de patrijs is op, bralbralOp vrijdag 24 november 2000 10:37 schreef Duderuud het volgende:
gsmguru is blijkbaar van goede komaf!:+
ikke kom zaterdag, herkenbaar aan Oscar T-shirt.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
welk merk auto krijg ik?Op vrijdag 24 november 2000 10:22 schreef Llewella het volgende:
[..]
Tom, ik heb je geautoriseerd hoor!
Verwijderd
een vette bmw 7-serieOp vrijdag 24 november 2000 11:56 schreef Tom het volgende:
[..]
welk merk auto krijg ik?oh via ICQ
thanx
)
Op vrijdag 24 november 2000 12:01 schreef Llewella het volgende:
[..]
een vette bmw 7-serie
Verwijderd
mwah, als je lief bentOp vrijdag 24 november 2000 12:03 schreef Tom het volgende:
[..]
wel koel, maar vind je het erg als ik hem dan omwissel voor een Mercedes CL?
Maarre wil je anders niet zo'n ferrari van mycom morgen
Op vrijdag 24 november 2000 12:10 schreef Llewella het volgende:
[..]
mwah, als je lief bent
Maarre wil je anders niet zo'n ferrari van mycom morgen
Een Ferrari? ach ja als ie zwart is wil ik die ook wel (heb nu al een hoop rode en gele staan, zwart ontbrak nog
Verwijderd
we zien jullie daar wel Tom..
Gratis appeltaart:P
Het is hier stervensdruk, en lekker warm.:)
Ik denk dat ik zorg dat ik er om zo'n 10:00 uur ben, dan is het nog een beetje rustig.
Moet nl. nog een kaartje kopen.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Trein die om 10:12 aankomt
Kom uit Groningen.
Te herkennen aan een rood/zwarte rugzak met flexifoil blade erop.
= TheGrimReaper op tweakers
joooh jooh in die trein zit ik ook !Op vrijdag 24 november 2000 16:25 schreef TGGoos het volgende:
Kom zaterdag
Trein die om 10:12 aankomt
Kom uit Groningen.
Te herkennen aan een rood/zwarte rugzak met flexifoil blade erop.
Ik stap met 2 andere kneusjes en stap in assen op. Ik ben benieuwd hoe druk die trien zal worden
Waar was de rest.? snik, GsmGoeroe, NareMan,Adro,Nastro en ik zat hard te huilen :-<
Mindaah !! Mieten, en Femme waar was je?
Verwijderd
Ja, was best rustig ik had er iig meer tweakers verwacht maar was wel gezellig.Op vrijdag 24 november 2000 16:27 schreef Tom het volgende:
hoe was de meeting vandaag? rustig zeker?
of niet pup ?
Zekerz rustig, maarja wel gezellig, thnx dat je me nog ff anaal nam MaZeJa, was best rustig ik had er iig meer tweakers verwacht maar was wel gezellig.
of niet pup ?
Verwijderd
das niet echt logisch toch ?
= TheGrimReaper op tweakers
Verwijderd
Ik las al iets over Femme en een kameraaaatje in onzin
Verwijderd
Vond ik echt niet kunnen Puppy, zag je die kerel kijken... en die blowjob bij Bas was nou ook niet echt wat je noemt fatsoenlijkOp vrijdag 24 november 2000 17:24 schreef WarPuppy het volgende:
[..]
Zekerz rustig, maarja wel gezellig, thnx dat je me nog ff anaal nam MaZe
Wel brute T-net sweaters trouwens die die luitjes aanhadden
Maarja, enniewees ik ben er morgen!
Verwijderd
Op vrijdag 24 november 2000 18:02 schreef Llewella het volgende:
Owhja... willen de adjes/modjes met me op de foto morgen?
Er waren zeker weten Betere plaatsenOp vrijdag 24 november 2000 18:58 schreef Aikeleer het volgende:
Als we nou eens morgen afspreken bij ADSL zooi in hal 9 of 11 zoiets, dan is het niet zo moeilijk zoeken...
Maarja, enniewees ik ben er morgen!
Hal 7 stand 51 bijv. (noord-oosten van de hal).
Daar was bijna niemand...ook niet veel te doen BDW.
Maarjah vandaag waren er voor zover ik me kan herinneren:
* Gman aka Georgio
Kaj
Meendering
Mr. Dummy
Atos
Yam'ha
4Pox
Martijn
En nog een paar die ik niet kende/vergeten bent.
Kaj en ik kwamen Animal-X ook nog tegen bij Norrod
Maar waar was GSMGURU nou?
Ik had 'm nog gesms'ed tijdens de meeting maar hij was al weg
Ik heb ff staan w8en met TP70 en Kaj... er waren weinig tweakers.....
Maar ik ben wel blij met mijn aankoop....
128 meg PC133 geheugen voor maar 149 piek!!
Check NoRRoD op de HCC!
Whatever.
Jullie waren goed te herkennenOp vrijdag 24 november 2000 17:12 schreef WarPuppy het volgende:
Damn sloebers, stond ik daar bij de treintjes samen met 20!! anderen
Waar was de rest.?
't zal mij benieuwen in welk hokje ik ingedeeld ben
Sorry jongens ik ben toch maar doorgelopen, het viel me ineens op wat je eigenlijk weinig te zeggen hebt als je toch niet weet met wie je praat. En aangezien ik irl toch niemand van GoT ken...
Wat me wel opviel was dat er geen Aibo bij de treintjes aanwezig was
btw: aan het einde van de dag nog ff kort met Floris over Peltier kunnen praten op de CTW stand, hij heeft er toch wel wat verstand van, dit onderdeel van het T.Net radar
Waren die ander twee ook van T.net/GoT? zo ja, wie dan eigenlijk?
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Te herkennen aan mijn zelf-gefabriekte tweakers-shirt.
Dus...
die rij was helemaal vaag. sta ik daar aan het einde van 200 meter rij, komt er een of andere hcc'er langs en zegt dat het nog 2.5 uur gaat duren, maar dat als ik lid wordt ik meteen naar binnen mag. dus nouja, 75 piek, 2.5 uur. ik denk shit maar oke.Op vrijdag 24 november 2000 17:44 schreef BAZZA het volgende:
Ga maar wat later want je staat lang in de rij
dus ik loop langs die rij, sta op 15 meter van de kassa's, blijkt dat de lidmaatschapszooi pas achter de kassa's is.
dus ik vraag om een gewoon kaartje en hop naar binnen. totale wachttijd 10 minuten
gevolg: ik had met een vriend afgesproken samen te gaan, maar ik had me verslapen. hoewel ik de trein van een half uur laten pakte, was ik een een kwartier eerder binnen.
dus let op morgen, misschien dat het weer zo gaat.
Verwijderd
EenOp vrijdag 24 november 2000 19:19 schreef Tom het volgende:
[..]
sure
wat betaald het?
Verwijderd
Dan moet je maar op tijd komenMaar waar was GSMGURU nou?
Ik had 'm nog gesms'ed tijdens de meeting maar hij was al weg .
Hij was er wel + nog een stel andere maar ze waren al voor 13.30 weg...
is er iemand uit enschede die gaat en met wie ik mee kan rijden?
Om 13:00 liepen er wel een paar figuren duidelijk verdwaasd rond bij die stand, die dus duidelijk voor de meeting kwamen, maar om 13:15 was er toch wel een groep gevormd. Leuk om al die mensen aarzelend contact te zien maken [jaja, ik heb er meteen een sociologische studie van gemaakt].
Anyway, ik kende toch niemand IRL, dus ben ik maar verder gaan shoppen.
P.S.: ik was incognito, want iemand had de t.net casebadge van m'n rugzak geplukt
Ik was dat kleine ventje met een NY-jack dat drie of vier keer langs kwam lopen.
Verwijderd
hehe * Vrieskist is er ook dus
Herkenbaar aan m'n kleinheid, bruine jas, ringetje en casebadge op m'n portemonnee.
Enneh, de juiste aanspreekmethode is loooossssssskuuuuuuhhhhhhhhhhhhhh, en daarna "loos". iig, zo gat het normaal gesproken IRL.
Verwijderd
Aikeleer , McVirus , JaapF, S_IV,KingOfRnR
Was te laat.