Welke Glidewrapper voor Carmageddon2

Pagina: 1
Acties:

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
hoi

weet iemand welke Glide Wrapper ik het beste kan gebruiken bij Carmageddon 2? ik heb eVoodooXP al geprobeerd maar die gooit het spel direct weer uit wanneer ik het probeer op te starten.

• mjszwo
  • Niet online
^klein kickje^

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:01
GlideWrapper is een programma die spellen in Glide laat draaien, misschien omdat je een Voodoo kaart heb, begrijp ik dat goed?
Hier worden wat GlideWrappers vergeleken, misschien heb je daar wat aan :)

Binnen 15 uur kicken is trouwens niet toegestaan en aangezien je topic nog aardig bovenaan stond ook niet echt nodig :)

[ Voor 19% gewijzigd door Hahn op 15-03-2003 12:05 ]

The devil is in the details.

• mjszwo
  • Niet online
nee ik heb geen voodookaart, ik wil dus een 3dfx/voodookaart emuleren met een glidewrapper aangezien Carmageddon2 alleen in Glide wil in XP.

mijn vriendin heeft een vooodoo2 in d'r pc en daar draait ie goed in glide, maar met mijn TNT2 zou ik direct3d moeten gebruiken maar dat werkt niet ofzo. vandaar dat ik glide wil gebruiken.

en die site kende ik al maar ze degenen die hun het beste vinden werken niet met carmageddon2

[ Voor 14% gewijzigd door mjszwo op 15-03-2003 14:09 ]

Verwijderd

Hier staan er verschillende naast elkaar, welke goed zijn weet ik niet want ik heb ze niet geprobeerd.............

http://www.emulatronia.co.../frames/frames-glidew.htm

Succes gewenst!
(BTW vond Carmageddon1 leuker als 2, maar ok.........)

Verwijderd

Uhm, ik wil zo'n Glidewrapper gebruiken om Glide te emuleren voor Diablo II (schijnt het zeer goed onder te lopen) ik heb nu die software en een exe waarmee ik de zooi kan configureren, maar hoe krijg ik dit nu werkende, als ik de D2 Videotest doe en hij probeert Glide te runnen werkt het niet. De readme die er bij zit verteld alleen hoe je die Glidewrapper i.c.m. UltraHLE gebruikt |:(

Edit: even geGoogled, handige link met allerlei Glidewrappers http://www.voodoofiles.com/type.asp?cat_id=14

Ik heb nu een paar nieuwe gedownload dus misschien lukt het zo wel :P
Ik kan nu Glide selecteren bij de video modes van Diablo II (dat is niet in-game) maar volgens mij verandert er niet veel..

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2003 03:28 ]

Pagina: 1