Toon posts:

[Suse Linux 8.1 Pro] Installeren->swappen

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
eeeys, ik heb een probleem met het installeren van Linux.. Ik heb namelijk een P1 200mhz met 32MB geheugen... blijkbaar is 32MB niet voldoende want hij zegt van " you're computer doesnt have enough memory to run Yast, to continue, activate some swap space ". nou komt mij probleem.. help wat nu !!.. ben namelijk "newbie" met Linux. kan iemand mij uitleggen hoe ik dit dus kan oplossen.. thnx..

dus...
P1 200MMX
32MB
2,1 GB hd.... 1 primair partie gemaakt met Fdisk... kweet dat je voor Linux andere parties heeft... hoe maak je dat dan... zal denk ik ook mijn probleem mee oplossen

Bedankt voor de reacties

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:43
Je kunt maar beter geen SuSE draaien met 32MB

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Verwijderd

Topicstarter
... wil het niet intensief gebruiken wil alleen wat meer van weten beetje mee spelen... dat die dan met 32MB traag gaat doet mij niet toe...

niemand die me kan helpen :' (

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

LB06 schreef op 14 maart 2003 @ 20:59:
Je kunt maar beter geen SuSE draaien met 32MB
Ik wil SuSe 8.1 ook gaan draaien op een 32MB ram gebakje :9 (ben een vriend van JusticeFriends) En ben eigenlijk wel benieuwd waarom Hij (en dus wij) dat beter niet kunnen doen... Vraagt SuSe 8.1 dan zoveel ofzo?

Verwijderd

http://www.ibiblio.org/pu...slackware/2.1/UPGRADE.TXT
Dat via google gevonden. Scheelt mij een hoop typen, bij punt 5 staat het :P .

Maar hoe een swap te maken en te activeren is eigenlijk basiskennis en met het lezen van de handleiding of de volgende url : http://www.ibiblio.org/pu...tml_single/Partition.html

Lees ook eens de volgende documenten door.
[rml]-=[ Nieuw in NOS? Eerst dit lezen! GEEN HELPDESK! ]=-[/rml]
FAQ Non-Windows Operating Systems - Update: 13/02

Dit topic is gesloten.