Toon posts:

K zit vast in Max Payne Part 1 Chapter 2 help!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals het al in de titel staat zit ik vast. Ik zit in een hal waar 3 ingangen voor kluizen zijn maar ik vind nergens dat me ook kan verder helpen. Kan iemand me helpen.

• Twistedmark
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:41
Je loopt naar de computer in het midden. Je zet de kluizen open haalt alles eruit en loopt als je de bom uit een van de kluizen hebt gehaald terug door de middelste kluis naar waar je vandaan komt.

Je kan dit trouwens zelf ook vinden in een walkthrough.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry k ben nieuw in gamen. Dit is het eerste spel dak ik meer dan een uur heb volgehouden dus k ken er niks van. Wat is een walktrough?

• Twistedmark
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:41
Verwijderd schreef op 14 March 2003 @ 20:17:
Sorry k ben nieuw in gamen. Dit is het eerste spel dak ik meer dan een uur heb volgehouden dus k ken er niks van. Wat is een walktrough?
Een walkthrough is een beschrijving van hoe je het hele spel uit kan spelen.

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:39
Bedoel je bij de bank ?

Zo ja moet gewoon op die knopjes (bij telefoon)drukken, gaat kluis open, pak je detanators , en nok je hem weer door kluis nummer 1 te opnen (waar je vandaan kwam)
en dan de deur opblazen

[ Voor 7% gewijzigd door STIMPPYYY op 14-03-2003 20:21 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:01
In plaats van dat iedereen roept dat dit in SPV moet en dat ie in een walkthrough moet kijken kan je hem ook gewoon even helpen.
Hier is een Max Payne walkthrough, daar kan je het vast wel in terug vinden :)
Als die niet voldoet kan je hier nog een lijstje met andere walkthroughs vinden.
STIMPPYYY schreef op 14 March 2003 @ 20:21:
Bedoel je bij de bank ?

Zo ja moet gewoon op die knopjes (bij telefoon)drukken, gaat kluis open, pak je detanators , en nok je hem weer door kluis nummer 1 te opnen (waar je vandaan kwam)
en dan de deur opblazen
Dat is volgens mij een stuk verder dan waar de topicstarter zit :)

The devil is in the details.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:11

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
-> naar de vragen sectie gegooit

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

Topicstarter
Thanks k heb al de ijzeren deur opgeblazen. Nu kan ik wel verder
Pagina: 1