Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben fanatiek aan het spelen geweest met de eerste Unreal. Vorgie week crashte mijn systeem. Nou draai ik trouw elke dag tapes, dus ik heb een volledige backup van het programma. Het idee was: installeer Unreal opnieuw, dan is de registry in orde enzo, en dan zet ik de hele backup terug.

Maar mooi niet: alle instellingen zijn weg, hoewel wel alle files er staan (dus ook de save files). Staan die instellingen soms ergens anders, of volg ik nou de verkeerde logica?

Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 01:12
Ik volg jou nou niet echt meer :?
Je hebt een tape met een backup, dus ook de savegames etcetera. Als je het spel opnieuw installeert, zelf alles weer goed instelt en je daarna de savegames weer in de Unreal map zet moet ie het toch doen?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Eh: het zit 'm in het "zelf alles weer goed instelt".... Dat is 't m nou juist. Stel: ik installeer standaard, en kies dan 1024 beelschermresolutie. Dan moet dat toch ergens in worden opgeslagen? in een bestandje? Als dat bestand in de unreal map zit, moet het er dus na een restore ook weer zitten. Maar ik ben dus alle instellingen kwijt NA de restore, en bij het " load game" overzicht is ook alles weg. Maar idd, de savegames zijn er gewoon.
Blijkbaar zie ik iets van een ini bestandje over het hoofd dat NIET in de Unreal map zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

ik zie niet wat het probleem is eigenlijk :?
je kan hem toch gewoon zo instellen.
heb je ook zo gedaan :)
iedergeval sneller dan er een topic over te openen :+

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dan kijk ik er blijkbaar gigantisch overheen? Ik bedoel juist dat mijn instellingen toch ergens in mijn backupje moeten zitten? En dat ik dus na die restore die instellingen toch weer terug moet zien? Waar dan? Waarom anders met de hand opnieuw instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:50

Cyphax

Moderator LNX
Verwijderd schreef op 14 March 2003 @ 20:59:
Dan kijk ik er blijkbaar gigantisch overheen? Ik bedoel juist dat mijn instellingen toch ergens in mijn backupje moeten zitten? En dat ik dus na die restore die instellingen toch weer terug moet zien? Waar dan? Waarom anders met de hand opnieuw instellen?
Wellicht zijn de instellingen allemaal wel gewoon in de registry te vinden :)
En die heb je niet gebackupped, dus ben je ze kwijt :)

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik vrees 't ook. Ik heb 'm nog een keer gerestored, maar nix.... Triest. En hou doet m'n joystick 't ineens ook niet meer.... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Niet online
Je instellingen staan gewoon in de .ini bestanden in Unreal\System. Installeer Unreal (voor de regkey's etc ) en dan je backup eroverheen.

De savegame namen etc staan ook gewoon in de .ini. Kwam ik later ook pas achter, dacht dat de bestanden(savegame) zelf genoeg was :X

edit: het is dus geen regprob, anders zou ik het ook moeten hebben lijkt me. Ik speel al maanden gewoon nog Unreal, heb al tig keer het OS opnieuw geinstalled maar geen Unreal opnieuw installen :{

[ Voor 32% gewijzigd door Vinnie op 16-03-2003 01:19 ]

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vinnie, 'k ga het gewoon opnieuw proberen. Eerst mijn geluidskaart vervangen, die doet ook raar. Bedankt vor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Niet online
ALS je voortaan dan een reinstall doet, rar de hele Unreal zooi en fik het op CD, heb je altijd alles bij de hand to be sure :)

Ik heb ut al uitgespeeld ;) Maar ik denk dat ik het eens op Hard of 'Unreal' ga spelen.

Als je de mogelijkheid, speel het op 3dfx glide, geeft imho een betere sfeer dan met de brakke Direct3D implementatie

C:\>_

Pagina: 1