Ik heb vandaag me ADSL modem binnen (van PublishNET) en wel overstappen van Chello naar PublishNET. Nou zit ik met het volgende probleem; De Chello modem zit beneden en ik zit boven. Dus er is een LAN kabel (geen idee wat voor type) naar boven getrokken. Nu moet ik beneden me ADSL modem aansluiten op me telefoon (want beneden is de source van alle telefoons) en met een splitter gaat de telefoonlijn naar de modem en naar alle andere telefoons. Nu wil ik de LAN kabel van Chello gebruiken die er al in zit om verbinding te maken tussen me ADSL modem en me PC boven. Maar dat werkt niet omdat het waarschijnlijk geen "cross" LAN kabel is.
Nu is mijn vraag, weet iemand wat voor soort kabel er tussen de Chello modem (oude grijze LANcity) en de PC zit en of er een soort converter is om de van deze kabel een cross kabel te maken? Anders moet ik weer een kabel door het huis gaan trekken wat nogal lastig is.
Alvast bedankt.
Nu is mijn vraag, weet iemand wat voor soort kabel er tussen de Chello modem (oude grijze LANcity) en de PC zit en of er een soort converter is om de van deze kabel een cross kabel te maken? Anders moet ik weer een kabel door het huis gaan trekken wat nogal lastig is.
Alvast bedankt.