[win XP home] Raar lettertype/ strepen bij applicatie

Pagina: 1
Acties:

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:55

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
Bij sommige applicaties krijg ik een raar lettertype/ strepen door mijn tekst heen (zie plaatjes) Hoe kan ik dit weer terug zetten naar het originele lettertype :?
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/aeisink/image%20tweakers/smart.JPG
Epson smart panel

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/aeisink/image%20tweakers/system.JPG

Norton Systemworks 2003 prof.

Hoe kan ik dit oplossen :? Specs van sys: Amd 1800+, 512 ddr geheugen, msi k7t 266 pro2, Geforce 3 ti 200 (kan dit het probleem zijn want ik heb gekloot met die drivers omdat een spel het niet deed, maar ben vervolgens over gestapt naar de nvdia omdat er kei lang gewacht moet worden voor een asus diplay driver voor windows xp), IBM Dekstar 40 gb, 2x realtec netwerkkaart. Aanhangeselen: Printer (HP Dekjet 970 cxi usb), Epson Perfection 1650 photo usb. Als monitor heb ik een Ilyama Vision master pro 451 (19"). Als windows gebruik ik windows xp home. Alvast bedankt, Ik weet niet waaronder ik dit moet plaatsen omdat het meerendeel over windows gaat heb ik het maar hier gepost.
Vergeten bij te zetten: Ik heb epson smart panel opnieuw geinstalleerd maar dit mocht niet baten.

[ Voor 5% gewijzigd door Meneer aard op 14-03-2003 19:32 ]

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Zo te zien is je lettertype vernacheld, probeer eens lettertypes van een andere XP bak over te kopieeren (Configuratiescharm -> Lettertypes) en kijk of je het probleem dan nog heb...

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
Illegal_Alien schreef op 15 maart 2003 @ 11:26:
Zo te zien is je lettertype vernacheld, probeer eens lettertypes van een andere XP bak over te kopieeren (Configuratiescharm -> Lettertypes) en kijk of je het probleem dan nog heb...
maar hoe kan ik dan die strepen verklaren? en maakt dat iets uit of het prof of home is? Of kan ik het van de cd plukken.

[ Voor 12% gewijzigd door Meneer aard op 15-03-2003 11:34 ]

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Meneer aard schreef op 15 March 2003 @ 11:34:
[...]

maar hoe kan ik dan die strepen verklaren? en maakt dat iets uit of het prof of home is? Of kan ik het van de cd plukken.
Strepen kunnen met het lettertype meekomen, of de optie doorhalen is meegenomen op een of andere manier.

Ik zou zeggen, probeer de systeemlettertypen van een andere machine te kopieren maar zorg er wel voor dat ze goed overschreven worden. Mogelijk dat je ze dus eerst moet verwijderen (evt zelfs in safe modus, dus eerst de andere lettertypes naar je lokale schijf kopieren).

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
Fairy schreef op 15 March 2003 @ 11:38:
[...]

Strepen kunnen met het lettertype meekomen, of de optie doorhalen is meegenomen op een of andere manier.

Ik zou zeggen, probeer de systeemlettertypen van een andere machine te kopieren maar zorg er wel voor dat ze goed overschreven worden. Mogelijk dat je ze dus eerst moet verwijderen (evt zelfs in safe modus, dus eerst de andere lettertypes naar je lokale schijf kopieren).
het is al verholpen was inderdaad een font probleem, fonts opnieuw geinstalleerd en hi deed het weer.