Bij sommige applicaties krijg ik een raar lettertype/ strepen door mijn tekst heen (zie plaatjes) Hoe kan ik dit weer terug zetten naar het originele lettertype

Epson smart panel

Norton Systemworks 2003 prof.
Hoe kan ik dit oplossen
Specs van sys: Amd 1800+, 512 ddr geheugen, msi k7t 266 pro2, Geforce 3 ti 200 (kan dit het probleem zijn want ik heb gekloot met die drivers omdat een spel het niet deed, maar ben vervolgens over gestapt naar de nvdia omdat er kei lang gewacht moet worden voor een asus diplay driver voor windows xp), IBM Dekstar 40 gb, 2x realtec netwerkkaart. Aanhangeselen: Printer (HP Dekjet 970 cxi usb), Epson Perfection 1650 photo usb. Als monitor heb ik een Ilyama Vision master pro 451 (19"). Als windows gebruik ik windows xp home. Alvast bedankt, Ik weet niet waaronder ik dit moet plaatsen omdat het meerendeel over windows gaat heb ik het maar hier gepost.
Vergeten bij te zetten: Ik heb epson smart panel opnieuw geinstalleerd maar dit mocht niet baten.
Epson smart panel
Norton Systemworks 2003 prof.
Hoe kan ik dit oplossen
Vergeten bij te zetten: Ik heb epson smart panel opnieuw geinstalleerd maar dit mocht niet baten.
[ Voor 5% gewijzigd door Meneer aard op 14-03-2003 19:32 ]
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+