Toon posts:

weet iemand...

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
...wat 'lmfd' betekent?
ik ben al 3uur aan het zoeken.
ik word er helemaal mesjokke van. B)

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:19

momania

iPhone 30! Bam!

Lees even de FAQ's door met betrekking tot titels van posts etc. , want dit is niet echt zoals het hoort.
[FAQ=,]Registratievoorwaarden en faq[/FAQ]
En de vertaling van de afkorting weet ik wel, maar die ga ik hiet niet typen.... :/

[ Voor 12% gewijzigd door momania op 14-03-2003 19:01 ]

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
momania schreef op 14 March 2003 @ 19:01:
Lees even de FAQ's door met betrekking tot titels van posts etc. , want dit is niet echt zoals het hoort.
En de vertaling van de afkorting weet ik wel, maar die ga ik hiet niet typen.... :/
aaaaaaaaah alsjeblieft.
ik ben al 4uur bezig!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:19

momania

iPhone 30! Bam!

Dit is het eerste wat ik kan vinden: Left matrix fraction description

Maar ik kan er ook andere vertalingen bij bedenken die niet geschikt zijn om op dit forum te posten.
Dus lees nu eerst die FAQ , maar even door, want dan had je geweten dat het bv. ook wel makkelijk is in welke context jij een vertaling zoekt van deze afkorting... zo kan het vanalles zijn natuurlijk....en wij zijn niet helderziend. ;)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
momania schreef op 14 March 2003 @ 19:04:
Dit is het eerste wat ik kan vinden: Left matrix fraction description

Maar ik kan er ook andere vertalingen bij bedenken die niet geschikt zijn om op dit forum te posten.
Dus lees nu eerst die FAQ , maar even door, want dan had je geweten dat het bv. ook wel makkelijk is in welke context jij een vertaling zoekt van deze afkorting... zo kan het vanalles zijn natuurlijk....en wij zijn niet helderziend. ;)
owjah.
lijkt me fucking duidelijk

Verwijderd

Dit is geen W of L en de topicstart voldoet totaal niet aan de eisen daaraan in de policy. Slotje dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.