Toon posts:

[Partition Magic 8] At least one file has multiple versions?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wl om diverse redenen een NTFS partitie converteren naar FAT32 met Partition Magic 8. Dat schijnt goed te kunnen (ondanks dat mijn systeem Nederlands is en het programma Engels). Maar als de conversie begint krijg ik de melding dat...:

At least one file has multiple versions.

Vervolgens staat er dat alleen de nieuwste files na de conversie beschikbaar zullen zijn.

Wat betekent dit...? Wat moet ik hiermee...? Om welke files zou dat kunnen gaan...? Het gaat er toch niet om dat er diverse files zijn met dezelfde naam...?

Kan ik zonder gevaar op OK klikken en de conversie door laten gaan, of kan ik dan hele grote problemen verwachten...?

• Krankenstein
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-05 12:04
Heeft 'ie het dan niet over de bestanden van Partition magic?

Kan je in PM 8 eigenlijk ook een bootdisk aanmaken met parition magic erop?

Verwijderd

Topicstarter
Ja. Ik start ook via de boot disk op. Maar ook als ik via Windows XP Home de conversie wil starten (en PM dus reboot in z'n eigen speciale DOS) krijg ik de melding over Multiple versions.

Overigens: de schijf die ik wil converteren is m'n D: schijf. Ik heb 1 hd met twee partities: C: met het systeem en program files en D: met games en muziekspul. Die laatste wil ik dus converteren. Daar staan geen in ieder geval geen PM 8 files op.

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:23

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Je kan zeker wel bootdisks aan maken.

Volgens mij bedoelt ie dat er van verschillende files (god mag weten welke...) verschillende versies aanwezig zijn (zelfde file, andere dat bijv.), en dat bij het converteren naar NTFS alleen de nieuwste beschikbaar zal zijn. Maar dat is maar een idee, pin me er niet op vast...

Kan je nergens vinden om welke file(s) het gaat?? Naar mijn mening kan je gewoon door klikken zonder gevaar.

HENG HENG

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik dacht dus precies hetzelfde. Maar het zou inderdaad wel handig zijn als ik kon achterhalen om welke files het gaat.. Geen idee, dus...
Al met al vind ik het toch wel eng. Maar vreemd ook: het kan toch niet zo zijn dat van alle readme.txt er maar eentje verblijft...? Lijkt me wel heel gek.

Is er hier niemand die ooit hetzelfde is overkomen?

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:23

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Daar heb je wel een puntje... :Z :Z Ik denk dat ie het meer heeft over .ini bestanden en .dat bestanden. Ik zal vanmiddag es ff naar PQM kijken...

Suc6

[ Voor 1% gewijzigd door Spacecowboy op 15-03-2003 09:29 . Reden: ff verduidelijken. T'is wat, nachtdienst ]

HENG HENG

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Solution: Error 1689 File %lu has multiple versions. Only newest will be retained.
Er zijn gewoon een paar bestanden met meerdere versies, waarvan de nieuwste versie wordt bewaard (wat had je anders verwacht? :P).

Verwijderd

Topicstarter
Eh... ja... dat begreep ik dus ook al. Ik vroeg me alleen af om wat voor files het gaat... Op de site van jouw link staat ook:

The NTFS file system contains files with multiple versions. The FAT file system only allows one version of each file.

Het lijkt er dus op dat het om versies van HETZELFDE files gaat. Dus de melding betekent niet dat er in allerlei mappen 16 keer een README.TXT staat, waaarvan alleen de nieuwste wordt bewaard, maar dat er van 1 bepaald file meerdere, dus ook nog oudere, versies bestaan. Schijnbaar is dat een functie van NTFS...? Een soortement van automatsche backup of zo..? Ik weet dus niet wat voor nut die functie heeft... Dat zou ik graag nog even duidelijker weten voordat ik de boel converteer...
Pagina: 1