Toon posts:

Kapot gaande videokaart of monitor?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zonder te testen met een andere videokaart en monitor, zou ik graag jullie mening over het volgende willen weten.

Het beeld is aan het vertekenen zo lijkt het. Soort van schaduw bij randen van vensters e.d. Daar valt het ut meeste op. Heb het ook bij text, vooral bij zwarte text op een grijze achtergrond.

Ik heb er even een screenshot van gemaakt. Maar ja, als het aan m'n monitor ligt, dan zie ik het zelf natuurlijk wel op de screenshot, maar jullie niet natuurlijk. Maar goed, je merkt het vanzelf wel. De 'schaduw' vormt zicht aan de rechterkant.

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/w.bot1/pics/shot1.jpg

Als jullie het ook zien, ligt het dan aan m'n videokaart?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:12
Ik zie geen schaduw, maar ookal zien wij het niet, dan weet je nog niet of het je videokaart of je monitor is. Probeer eens andere resoluties/refreshrates.
Of neem anders eens een videokaart uit een andere computer en probeer het daarmee. Als je daarmee hetzelfde ziet ligt het aan je beeldscherm.

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
jah, logisch natuurlijk eigenlijk...stomme ik :-)

Had ut plaatje net iemand anders ook ff laten zien, die zag ook niks. Dus denk dat ik inderdaad ff een andere videokaart erin prop...

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 16:22

megaleo

Special member

Of ff je drivers updaten. Kan misschien ook helpen. ;)
En probeer bij je monitor ff andere resoloties. En kan je met de OSD van je monitor niks instellen?
Of misschien kun je er nog een andere monitor aanhangen?! :7

• Kristof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-04 17:34

Kristof

is een Belgisch product

probeer eens met een andere (betere) kabel
schaduweffecten liggen daar vaak aan...

* Kristof spreekt uit ervaring :D

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

Verwijderd

Topicstarter
andere resoluties enzo werken niet.

Maar kabel..nu je ut zegt...ik heb een verlengkabel aanhangen...niet echt een dikke, dat moet ik ook maar es checken idd.

• megaleo
  • Laatst online: 11-08 16:22

megaleo

Special member

Ja haal die er eens tussenuit! :)
Dikte van de kabel geeft ook wel in zekere zin de kwaliteit van de kabel aan. Duzzz..... :7

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-08 01:26
als ik m'n monitor snoer in bepaalde stopcontact stop krijg ik ook vervorming B)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Terryb47 schreef op 14 March 2003 @ 19:32:
als ik m'n monitor snoer in bepaalde stopcontact stop krijg ik ook vervorming B)
als ik mijn bril niet op doe krijg ik ook vervorming :+

MechWarrior || Monsters Game

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Verwijderd schreef op 14 March 2003 @ 19:23:
andere resoluties enzo werken niet.

Maar kabel..nu je ut zegt...ik heb een verlengkabel aanhangen...niet echt een dikke, dat moet ik ook maar es checken idd.
Heeft geen zin want dan zit je nog met de kabel die aan de monitor zit B)

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Pagina: 1