Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Als je echt een winkel zoekt zou ik het niet weten, die dingen werden eind jaren 80 veel verkocht maar die hype is over.
Verwijderd
Hmm, das idd wel een goeie. Zal ik eens in de gaten houden, ik weet wel dat modepop/dummie winkels dat soort spul verkopen, maar dan moet je ook weer niet naar de prijs kijkenJonez schreef op 14 maart 2003 @ 18:11:
Op rommelmarkten kom je die dingen vaak tegen.
Als je echt een winkel zoekt zou ik het niet weten, die dingen werden eind jaren 80 veel verkocht maar die hype is over.
Dat heeft ook wel weer watVerwijderd schreef op 14 maart 2003 @ 18:13:
Hier in Leiden heb je ze wel van steen/porselein. Je kent ze wel, die hoofden waarop alle gebieden van de hersenen met stippellijnen zijn aangegeven.
[ Voor 25% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 14-03-2003 18:15 ]
waar in leiden dan ? noem eens een winkel ?Verwijderd schreef op 14 maart 2003 @ 18:13:
Hier in Leiden heb je ze wel van steen/porselein. Je kent ze wel, die hoofden waarop alle gebieden van de hersenen met stippellijnen zijn aangegeven.
slimmehotspot.nl
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Meh ...
Kan je je hem aankleden met een Atari shirt enzo. Als je toch al voor design gaat
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
suc6
Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
geen gek idee eigenlijkCaptain Pervert schreef op 15 March 2003 @ 03:21:
Vraag bij de C&A of ze een complete paspop over hebben.
Kan je je hem aankleden met een Atari shirt enzo. Als je toch al voor design gaat
die kan ik wel bij men werk misschien meenemen.. vaak niet denk ik.. moet hard proberen
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Die dingen van marktplaats staan in Venlo...beetje uit de buurt maar goed.
Ik wist trouwens niet dat Conrad ze had, zal ff kijken.
Enne, een paspop gaat me wat ver
Van mijn werk (Edah) heb ik een een kartonnen 1:1 Goedele Liekens meegenomen, van de margarine campagneGitaarwerk schreef op 15 maart 2003 @ 08:20:
[...]
geen gek idee eigenlijk
die kan ik wel bij men werk misschien meenemen.. vaak niet denk ik.. moet hard proberen(niet bij c&a iig
)
Staat hier in de gang, met punaises op m'n deur, en laat huisgenoten schrikken. Je denkt echt dat er iemand staat...
Verwijderd
multifunctioneel, en je hebt meteen een wereldsmoes ..
;-)
alex
Verwijderd
zoiets:

Verwijderd
Als je zo'n hoofd wil kopen, zou ik toch iets onopvallends kopen