Toon posts:

Een halfje wit, 1 pak melk en een nieuwe pc......

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan er echt slecht tegen dat er mensen zijn die overwegen een computer bij bijvoorbeeld AH te kopen. Je koopt gewoon troep, als je de inkoop prijs van een Fujitsu bak eens wist.. *gniffel*. Waarom denk je dat je altijd on-site garantie hebt? Omdat de helft terugkomt!
Een "zogenaamde" merk pc, is duurder dan een kloon pc omdat je voor het merk zou betalen? Voor de kwaliteit zou betalen? Nou sorry hoor, als ik een een compaq kijk dan ga ik bijna over me nek... onboard dit onboard dat.. Natuurlijk kan een "merk" pc duurder zijn dan een "kloon" pc. Als die "kloon" pc uit goedkope onderdelen bestaat, en daar zit hem het juist in. Jij steld zelf je computer samen. Jij kan zelf kiezen hoe snel hij is, wat voor videokaart jij wil. Jij kiest zelf hoelang je pc meegaat, en of je hem later wil kunnen upgraden. Jij kiest gewoon jou pc uit, en als je goede componenten gebruikt dan is die "kloon" pc veel beter dan die merk pc. Probeer een compaq maar eens up te graden. Kijk ook naar de garantie's bijvoorbeeld. 1 jaar garantie op je systeem bijvoorbeeld. Een groothandel geeft standaard 5 jaar garantie op het geheugen, maar die garantie krijg je als klant niet.. Nee, die moet je erbij kopen.. Mensen worden genaait waar ze bijstaan en daar kan ik niet goed tegen. Dat is ook de reden dat weg ben gegaan bij vobis, en bij een andere computer winkel ben gaan werken. Ga bij elke vobis winkel langs in Nederland. GEEN enkele verkoopt athlon! Omdat ze speciale contracten hebben met intel.. Ik geef toe bij die andere winkel hebben we wel minder omzet, jah we hebben minder klanten, jah ik verdien minder, maar in het half jaar dat ik er werk heb ik 1 pc terug gehad. terwijl bij vobis er minstens 1 per dag terug kwam. Ik vind het prachtig dat iemand een week nadat hij zijn pc heeft opgehaald terugkomt voor een bakje koffie en mij dan bedankt voor zijn pc.
Mensen denk alsjeblieft na wat je met je geld doet! Koop iets waar je later geen spijt van krijgt..

p.s. sorry ben beetje opgewonden omdat 1 of andere mafketel een pc bij de ALDI(!?) een computer wou kopen.. zie: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/72092

Verwijderd

Exactly my sentiment...
Een goede pc is niet een merk-pc, maar een pc die bestaat uit merk-onderdelen.
Misschien een klein taal verschil, maar een wereld van verschil in performance, stabiliteit en what's not... :)

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-01 22:54

Arfman

Drome!

Het ergste is nog dat voor problemen met die Aldi shitgevallen (registry errors, progjes die niet draaien, etc) mensen worden opgebeld die er WEL wat vanaf weten, en het klinkt arro, maar daar ben ik er ook 1 van. Kan ik weer in mn vrije tijd zon Hema geval formatteren omdat de helft niet meer draait omdat de clueless newbies die zon pc kopen het verschil niet weten tussen delete en linkermuisknop. :(

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Morgoth
  • Laatst online: 27-01 13:57
Oke laten we de specs van de 1ghz pc bij de ah is bekijken.

1ghz adm thunderbird.
hmmz 128mb sdram. Zal wel no name zijn ofzo, boeie heb ik ook en runt prima. Alleen niet voor oc maar daar is deze pc ook niet voor.
Hmmz, gf2 mx'je, ook gewoon goed.. hmm met tv out leuk.
Audio onboard, niks mis mee voor een normale gebruiker.
Hmm ik zie nergens welk mobo er bij zit maar iig is het micro-atx. Maar goed, dat boeit niet zo en ik heb nog geen enkele review gelezen waarbij een kt133 mobo er extra slecht uit kwam dan andere mobo's. Dus het mobo zit ook wel snor. En ten tweede hoeft het geen oc mobo te zijn want daarvoor is het niet bedoelt.
30gb hd'tje, staat niet bij welk merk maar dat zal wel fujitsu zijn en dat is gewoon een redelijk merk. Zit leuk spekaersetje bij enzo, monitor heb ik niet zo veel verstand van.

En de prijs is heeeel billijk. Voor een NIET tweaker is dit een erg aan te raden computertje aangezien de prijs.

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, wij krijgen veel mensen in de winkel wiens computer kapot is. Moeten wij een beetje service voor weinig of geen geld gaan verlenen, het is maar dat het wel klanten kunnen worden. Maar soms word ik er goed ziek van, of iemand die zijn vobis bak bij ons brengt omdat een "reparatie" (lees pre-load er overheen) bij vobis teveel kost. Dat is toch niet normaal? :(

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 18 november 2000 19:12 schreef morgoth het volgende:
Oke laten we de specs van de 1ghz pc bij de ah is bekijken.

1ghz adm thunderbird.
hmmz 128mb sdram. Zal wel no name zijn ofzo, boeie heb ik ook en runt prima. Alleen niet voor oc maar daar is deze pc ook niet voor.
Hmmz, gf2 mx'je, ook gewoon goed.. hmm met tv out leuk.
Audio onboard, niks mis mee voor een normale gebruiker.
Hmm ik zie nergens welk mobo er bij zit maar iig is het micro-atx. Maar goed, dat boeit niet zo en ik heb nog geen enkele review gelezen waarbij een kt133 mobo er extra slecht uit kwam dan andere mobo's. Dus het mobo zit ook wel snor. En ten tweede hoeft het geen oc mobo te zijn want daarvoor is het niet bedoelt.
30gb hd'tje, staat niet bij welk merk maar dat zal wel fujitsu zijn en dat is gewoon een redelijk merk. Zit leuk spekaersetje bij enzo, monitor heb ik niet zo veel verstand van.

En de prijs is heeeel billijk. Voor een NIET tweaker is dit een erg aan te raden computertje aangezien de prijs.
kijk eerst hier maar ff:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/72092/3
ik ga wat eten en dan zal ik je precies vertellen waarom die ah bak net zo bagger is als die aldi. Denk toch nah wat je koopt, ik kan met troep onderdelen diezelfde pc in elkaar schroeven voor een nog lagere prijs maar je koopt troep!

• Morgoth
ik wacht nog steeds, of eet je heel laat?

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08-2024
Op zaterdag 18 november 2000 18:40 schreef junkie het volgende:
Ik kan er echt slecht tegen ... enz
waar ik slecht tegen kan is dat die pc's niet objectief worden beoordeeld op prestaties, maar op een gevoel wat sommige mensen hebben bij de aldi...

ik ben het volledig met je eens dat merkpc's (HP,compaq,PB, etc) minder waar voor je geld leveren dan zelf samengestelde pc's

feit is echter dat de aldi pc's voor het geld meer presteren dan niet alleen de merk pc's, maar ook meer dan wat je zelf samen kan stellen.

en het is maar de vraag of je het daarmee kan vergelijken, want veel mensen hebben niet de kennis om zelf een pc samen te stellen.

wat me in ieder geval tegenvalt van sommige mensen is dat om de aldi pc's af te kraken elk argument wordt aangedragen, of het nou klopt of niet. (bijvoorbeeld het commentaar op dat de schijf ultraata66 is, dat ata100 'allang' uit zou zijn. dat is wel zo, maar als je nu een computer koopt met een ultraata66 schijf mag je tevreden zijn. ata100 is nog echt niet de standaard. daarom hoef je het echt niet te verwachten in een budgetcomputer, laat staan te eisen.

• Morgoth
zoho, jij eet wel heeel erg laat zeg... ik was ondertussen al van de honger omgekomen denk ik.

• Morgoth
wtf??? ik geloof het niet, nog steeds niet gegeten? Of ben je nog steeds aan het eten :?

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-01 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

EEEHH, Iiyama monitoren hebben ook 3 jaar on-site garantie, dus da's echt bullshit wat je over de garantie zegt!!!

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• barrel
  • Laatst online: 11-01 20:30
Zo'n pc is toch hartstikke leuk voor m'n oma/moeder/scoonmoeder enz enz hebben ze ook nog wat aan hun airmiles :) :)

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-01 20:47

Twarp

just grin...

Och wat zielig, Junkie ff een reactie op wat je in die beschijving zegt. |:(

Je heb het hier dus over een A merk PC. Fujitsu geloof ik (toch? :? ). Over het algemeen gebruiken die fabrikanten geen rotzooi in hun pc's. Ok je moet wel eens wat moeite doen om de goede drivers te vinden en je vind misschien een hele hoop dingen on-board :P , maar dat is toch geen reden om alles meteen als slecht te beschouwen. En die upgrade naar een andere agp kaart is ook mogelijk, zodra je een andere kaart in die pc hangt wordt de on-board uitgeschakeld. B-) Dus voordat je begint te kraken zou ik zeggen zoek eerst eens echt uit wat erin zit en begin dan te bekritiseren. Voor de prijs is het een leuke PC zonder veel problemen te verwachten. En als je echt nagaat waarom er zoveel klachten onstaan... tja dat ligt meestal aan diegene die hem koopt, of de wannabee computer beginneling die na 1 foutje meteen begint te eikelen dat dat ding het niet doet |:( . Als je de verwachtingen te hoog zet met een te lage kennis over PC's tja dan is de kans groot dat je een ontevreden klant wordt omdat je het niet eens bent over de prestaties/service.

Ik denk dat je eerst alle spec's goed moet weten voordat je een duidelijk en eerlijk oordeel kan geven over het feit dat het een goede of een slechte PC is. De klagende beginneling is niet een goede reflectie van de kwaliteit van de PC. Je hoor immers nooit (of bijna nooit) een tevreden klant bij een helpdesk.

Ik denk dat voor de beginnende gebruiker die wel eens wat moeite wil doen om zijn pc te leren kennen dit een goede stap is om er een aan te schaffen. Voor de tweaker is het wellicht niets omdat overclocken vaak toch een probleem is ivm de eigen ontworpen layout en opbouw van de mamaplank :'( .

Overigens als dit echt van die slechte PC's waren, waarom gebruikt niet elk bedrijf dan een eigen samengestelde PC, maar kopen ze een merk PC? Dit moet zeker een reden hebben.

Ik denk dat dit voldoende zegt over de kwaliteit van deze PC's. Nogmaals geen goede PC voor Tweakers, wel voor de gewone gebruikers.

Meh ...

• Morgoth
* Morgoth agrees with twarp

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:20

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Kameraden, deze discussie is het discussieren geeneens waard. Iedereen die zijn dingetje hier op Tweakers doet weet toch dat zelf samenstellen veel beter is.

Maar voor opas, omas, vaders en moeders die ook eens een briefje willen tikken en de weg op de digitale snelweg kwijt willen raken zijn het gewoon goede systemen.

Dat wij deze systemen nooit zouden kopen, spreekt voor zich, anders had je de weg naar dit forum nooit gevonden.

XBL: theArthurrrr

Verwijderd

ff over dat MOBO dat is wel van BIO-Star ...... het Bord aanbevolen door AMD

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 20 november 2000 00:32 schreef Twarp het volgende:
Och wat zielig, Junkie ff een reactie op wat je in die beschijving zegt. |:(

en de rest.. :)
Vandaag komt een man binnen in de zaak, met een fujitsu bak onder de arm.. "hij doet 't niet!". Dus ik sluit dat ding aan.. doe die computer aan.. tik tik tik.. ok harde schijf kapot.. wanneer heeft u dat ding gekocht? iets meer dan een jaar geleden.. hoe lang heeft u garantie? 1 jaar.. *genaait* Ik heb foto's van die bak gemaakt, dan laat mijn baas perfect zien hoe goedjkoop zo'n pc in elkaar zit. Jullie denken wel dat ze omdat ze veel tegelijk inkopen dat de prijs/kwaliteit verhouding goed is, maar als ik troep in je pc moet gooien (wat nog altijd beter is als een fujitsu) zit ik er minimaal een paar honderd gulden onder. Als je me niet geloofd kom dan maar langs op de zaak maak ik persoonlijk een offerte voor je (moet je wel je fujitsu offerte bij je hebben :)).

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 20 november 2000 16:20 schreef Aster-X het volgende:
ff over dat MOBO dat is wel van BIO-Star ...... het Bord aanbevolen door AMD
compaq bord's worden ook aanbevolen door amd. >:)

durf jij het?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 19 november 2000 23:35 schreef FrankGuthrie het volgende:
EEEHH, Iiyama monitoren hebben ook 3 jaar on-site garantie, dus da's echt bullshit wat je over de garantie zegt!!!
Dat is een monitor.. als die kapot is moet je in 99% van de gevallen een nieuwe. Als je harddisk kapot is koop je toch ook geen nieuwe of wel?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 19 november 2000 23:32 schreef morgoth het volgende:
wtf??? ik geloof het niet, nog steeds niet gegeten? Of ben je nog steeds aan het eten :?
Mijn excuses :( maar behalve computernerd ben ik ook fanatiek quaker :). Anyway ik kan hem niet echt goed afkraken >:) omdat ik niet genoeg specs weet, mail me anders ff die url?

• Morgoth
Ah je bent klaar met eten, finally :)
Vandaag komt een man binnen in de zaak, met een fujitsu bak onder de arm.. "hij doet 't niet!". Dus ik sluit dat ding aan.. doe die computer aan.. tik tik tik.. ok harde schijf kapot.. wanneer heeft u dat ding gekocht? iets meer dan een jaar geleden.. hoe lang heeft u garantie? 1 jaar.. *genaait* Ik heb foto's van die bak gemaakt, dan laat mijn baas perfect zien hoe goedjkoop zo'n pc in elkaar zit. Jullie denken wel dat ze omdat ze veel tegelijk inkopen dat de prijs/kwaliteit verhouding goed is, maar als ik troep in je pc moet gooien (wat nog altijd beter is als een fujitsu) zit ik er minimaal een paar honderd gulden onder. Als je me niet geloofd kom dan maar langs op de zaak maak ik persoonlijk een offerte voor je (moet je wel je fujitsu offerte bij je hebben ).
Mijn HD's crashen ook nog al eens, en dat zuigt nogal :( maar dat betekent niet dat dat ding half gaar is. Het lijkt me ERG logisch dat er in een fujitsu pc fujitsu hd's zitten en die zijn niet van allerbeste kwaliteit maar niet slecht ofzo.
Maar goed, ik weet niet wat jou definitie van 'troep' is maar voor de normale man gaat die AH pc het wel goed doen hoor, sjek www.ah.nl maar en zoek zelf maar ff voor de specs.
compaq bord's worden ook aanbevolen door amd.
durf jij het?
Bio-star borden zijn dus echt niet slecht ofzo hoor. Waar haal je de wijsheid vandaan dat die dingen slecht zijn?

Verwijderd

Op zaterdag 18 november 2000 19:18 schreef junkie het volgende:

[..]
kijk eerst hier maar ff:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/72092/3
ik ga wat eten en dan zal ik je precies vertellen waarom die ah bak net zo bagger is als die aldi. Denk toch nah wat je koopt, ik kan met troep onderdelen diezelfde pc in elkaar schroeven voor een nog lagere prijs maar je koopt troep!
Voor een niet tweaker is dat toch een interessant systeem? Hoeft een leek dat ding niet meer inelkaar te zetten. Alleen de garantie is wat kut, moet je weer naar de groenteafdeling toe om je PC te laten repareren.

Nee, Apples koop je bij de groenteboer, PC's koop je bij de AH is het motto.

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Neuh,
in die fu-flitsu van mij >:) (pc-prive) zat een PIII@733MHz,
Maxtor 20 gig,
128 mb pc133 3.3v infineon reepje *D ,
asus cuv4x-m mobo (Micro, gewone = fl.400,=)
samsung sd612 DVD,
CD-RW (weetikffnietmeer, komt wel weer),
Ati Xpert 2000 4xAGP,
en wat je er verder voor dat geld bij krijgt:
Easy CD creator 4.0 + directCD
MS works :r
MS word 2000
McAfee AV :(
FS 2000 :)
MS encyclopedia (?)
Win98SE (nog net met CD >:) )

en dat voor 4000.= (in begin mei)..
Mij hoor je niet klagen, zeker nu HD's en mem zo goedkoop zijn :9

(nu dus 256MB, + 30GB Quantum Fireball).

[edit]

En ja, zodra 'tie binnen was ging de preload eraf, en doe je 'm op jouw manier.

Nou krijg ik die pakje boter-types regelmatig aan de lijn, en als je die vraagt om even te dubbelklikken op 'deze computer' hoor je alleen maar
klicketyklicketylicketyklicketyklickety
klicketyklicketyklicketyklicketyklickety
HIJDOETUTNIEklicketyklicketyklickety
klicketyBAF
Blauw scherm.
Komt dat nou door die hardware of...

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

ik vind dit weer een hoop gemekker.
En ik zie weinig winkels die voor 4249,-
een pc verkopen met 1 Ghz athlon, 128 mb ,
gf2 mx en cdwriter / dvd.
Of vind je amd / nvidia allemaal b-merken ?

als je liever scsi hebt, en een heel specifiek mobo wilt om over te klokken,
hoef je de albert heijn niet binnen te lopen.

Verwijderd

Topicstarter
ok ok, ik heb vandaag met mijn baas gesproken... wij kunnen voor 4250,- een 1GHz T-Bird systeem leveren, wat VEEL beter en sneller is dan die fujitsu systemen :P. Het is dus zeker mogelijk (was wel moeilijk moet ik zeggen). Wij zijn bereid om dat systeem aan tweakers.net te geven zodat die ons systeem wat voor de zelfde prijs geleverd word te vergelijken en te (duur)testen met zo'n fujitsu bak. Ik ga nu een mailtje sturen naar tweakers.net. Zo word er door een onpartijdige partij gekeken welk systeem nou beter is. De specs van ons systeem zijn hetzelfde zoniet meer of beter dan die van die fujitsu pc. Alleen de vraag of tweakers.net het wil. We zullen zien...

vandaag kreeg ik trouwens nog een klant met zo'n bak hehehe pc starte niet meer HD kapot.. :)

Verwijderd

Meer dan een jaar geleden heb ik bij de Aldi een laptop gehaald voor f 2399,-

De specs:
Intel Pentium II 233 MHz MMX
32 MB SDRAM (128 MB Max)
3.2 GB IDE
Diskette station
Toshiba 24x CD-ROM
Trident Cyber 3D 4 MB videokaart
ESS 1869 geluidskaart
13.3" TFT scherm
Touchpad
1x USB
2x PCMCIA
1x infrarood
1x Port Replicator
1x LTP
1x RS232
1x externe monitor poort
1x PS2

Anyway voor 2399,- vinnik het best een koopje en nog helemaal geen problemen mee gehad :) Alle drivers staan op een Recovery CD dus geen gezeik met drivers. Voor Word en programmeren is dit dus echt voldoende. Ook MP3's afspelen is geen probleem. En Quaken tja dat doe ik toch niet.

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

Servowire

prutser:~#

mijn mening hoor, maar ik vind die AH dingen nogal brakkig.

Goedkope zooi, niet doen.
:z

met papier mache kun je alles maken!!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:46

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

APPELS EN PEREN!!

Het is geen sport om ALDI/AH/HEMA/Bruna systemen te vergelijken met wat je zelf in elkaar kan zetten. Iedereen op deze forum zou beter moeten kunnen.

Waar je zo'n PC mee moet vergelijken zijn andere kant en klare bakkies waar jan-met-de-pet voor zou gaan omdat ie z'n mobo niet van z'n mondspray kan onderscheiden. Daar zijn deze systemen op gemikt en daar moet je ook mee vergelijken.

Krijg je ineens een ander beeld:
Bruna vs. Packard Bell iConnect? Bruna wint!
AH vs. Compaq Presario? AH wint!
ALDI vs. Highscreen? ALDI wint!

Feit is dat voor mensen die geen benul hebben van hoe je een PC bouwt en nog nooit van upgraden gehoord hebben zo'n ALDI/AH systeempje bijzonder goede waar voor hun geld is.

Nee, ik zal er nooit een kopen, ik hoop dat geen enkel tweaker dat zal doen. Maar noem het nou niet direct shitsystemen omdat ze met een heel ander doel gemaakt zijn dan die waarvoor jij ze wil gebruiken:(

Oslik blyat! Oslik!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 28-01 13:12

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ik ben dan ook niet van plan die bak van junkie te gaan testen (tenzij ik hem mag houden natuurlijk >:))

Ten eerste zou ik niet weten hoe ik bij de AH of Aldi een systeem los zou moeten krijgen, ten tweede zijn complete systemen totaal niet interessant voor onze doelgroep (hell, dan zouden we net zo goed een pricewatch voor Compaq's enzo kunnen bouwen :)) en ten derde laat ik me niet voor het karretje van een winkel spannen om te gaan bewijzen dat hun systeem beter is dan dat van de Aldi/AH

Dat laatste zal ongetwijfeld zo zijn, maar ik ga geen review maken omdat de winkel graag wil dat dat bewezen wordt

• obme_ief
  • Laatst online: 11-05-2022

obme_ief

houd niet van wannebe modjes

vond het aldi systeempje eigenlijk ook wel ERRUG intresant :)

tijd voor verandering.

Verwijderd

hee Junkie :)
Het belangrijkste is dat er een pc verkocht wordt op een locatie die ik niet echt goed vind voor de consument en voor ons, de support is vaak waardeloos en wat je al koopt laat vaak te wensen over en wij krijgen die pc’tjes vaak te repareren.
Waardoor de consument aangewezen is op de vakman, die een aldi ,ah , kruitvat niet hebben
Dagelijks maak ik mee dat op helpdesken mensen zitten die meer verstand hebben van andere zaken dan van pc’tjes
En het is gewoon zaai om steeds weer een klant uit te leggen dat ie een kat in het bakie gekocht heeft wij verdienen op dat systeem ter vergelijk van junkie bijna niets maar het scheelt ons misschien weer een klant met problemen.
Ik verkoop al 6 jaar computers en toen ik er mee begon waren er bijna geen pc bouwers
Laat staan iemand met kennis die ze op een goede manier kon helpen maar ach zo gaat het met zo veel dingen niet alleen met computers ook in audio / video reparatie’s worden klanten belazerd.
Wij doen er niet aan mee een tevreden klant is een vaste klant en dat is dan ook ons motto
Mijn advies kijk uit wat je koopt want het is een miljarden handel en ga is kijken bij een pc boer die je makkelijk onderuit trekt met een paar vragen over de hard wares om te kijken of ie er een beetje verstand van heeft.
Evaring zegt een hoop vooral in hardware wij kijken vooral naar elektronica die in de hardware wordt gebruikt daar als een simpele chip niet snel is waar snelheid gewenst is.
Het onderdeel van die hardware ook niet snel is.
Wat bijvoorbeeld asus doet waar mensen denken dat je voor de naam betaald weet ik het toch iets beter uit te leggen . in een woord betere elektronica onderdelen die meer kosten en langer mee gaan en betrouwbaarder zijn in het gebruik misschien haalt asus niet altijd het record het snelste te zijn maar verre weg het record het meest betrouw baar te zijn
En dat is gebaseerd op 6 jaar evaring met asus
Ati is nog zo’n merk het bestaat al 15 jaar de drivers zijn niet altijd optimaal in het begin maar het blijven een van de beste video kaarten .
Ik zie bijvoorbeeld dat commerciële bedrijven steeds meer van mij en andere af kijken en dat valt op :)

Ik laat het hier bij leuk geprobeerd junkie maar ze snappen het niet echt goed denk ik
Daar er nog steeds gedacht wordt dat ook wij alleen aan de centen denken en niet aan de
Klanten.
Daarbij komt nog iets kijken wij proberen de klanten niet dom te houden en wat te vertellen over wat ze kopen.
En geven de klanten de fabricage garantie die de fabrikant geeft, en proberen dus niet zoals ik laats ondervond daar ik ook nog wel is iets privé in een andere winkel koop J ehh dit gasstel (waar de fabrikant 5 jaar garantie op geeft) kost u fl 300,-- maar met fl 100,-- meer heeft u 3 jaar garantie ehh zeg ik tegen die man of ie wel goed snik is mij zo te willen belazeren het is maar dat u het weet een computer met 1 jaar standaard garantie nou ga er maar van uit dat je
Belazerd wordt.
B.v. een harde schijf gaat gemiddeld na een a anderhalf jaar kapot maar je hebt een jaar garantie waardoor je een nieuwe harddisk moet kopen en de winkel zijn garantie claimt
Takka weer 200 winst aan die klant hehehehehehehehe
Ehh ik kap nu anders zit ik over 2 jaar nog mijn gal uit te spuien over deze pagina

p.s. het zou wel leuk zijn eens een pc’tje die ik bouw anoniem te laten testen door jullie
zodat er niet aan reclame gedacht wordt vanuit ons want dat zou lame zijn gna gna
ik ben trouwens ook vaste klant van appie hein >:)
Gegroet Fictions

Verwijderd

Hey Junkie!, testen die zooi !:) voor welk bedrijf moet je heb bouwen ?

Laterz
Pagina: 1