Toon posts:

vcd op dvd branden

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een dvd brander gekocht die perfect werkt maar nou zou ik graag mijn avi (divx) films hiermee willen branden zodat ik ze op mn losse dvd speler op de tv kan bekijken. Kan ik ze dan het best omzetten naar video cd of moet ik dit op een andere manier doen en welk programma kan ik het best gebruiken ?
Gr. Hans

• IMWezel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-05-2025

IMWezel

Weet (gelukkig) niet alles

DIVX converteren naar VCD

Volgensmij heb je hier wel wat aan.

Nog een paar kleine tips: Zoek eerst zelf even, in de search is heel veel te vinden en anders op Google e.d.
Verder, het groeten kun je achterwegen laten, dat is overbodig en staat zelfs in de Faq

Honda Accord Aerodeck 2.0i 12V

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-03 13:06

The Third Man

The Third Jellyfish

Misschien domme vraag, maar waarom maak je niet gewoon een normale dvd? Dus in het formaat zoals je ook dvdfilms op dvd hebt? VCD en SVCD zijn alleen maar handig als je een hele of halve film op een stuk kleiner medium zoals een cd wilt branden.

Voor het geval je niet weet hoe je een dvd samenstelt, zie hier: http://www.dvdrhelp.com/author

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

(jarig!)
Er wordt van je verwacht om eerst vooronderzoek te doen eer je een topic opent. Dit vraagje is echt makkelijk te beantwoorden via Google en de OM FAQ.

Lees eens Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) eer je een topic opent :)

/faq

Dit topic is gesloten.