Hai!
Gister gebeurde er iets lekker vreemds,
Ik start Mijn PC op, en mijn beeld blijft geheel zwart.. (computer draait gewoon, maar geeft geen piep en start ook niet verder door)
Dus ik gooi dat ding weer uit en na enkele malen dit weer gedaan te hebben met hetzelfde resultaat, pakte hij opeens weer mijn video kaart en sprong mijn monitor weer aan..
ik blij
want nu starte hij gewoon op en kwam ik in mijn Windows XP menutje terecht..
Daar begon de rest van de elende..
Ook daar bleken verschillende kaarten ineens foetsie te zijn
(Mijn geluidskaart en mijn netwerkkaarten) terwijl ze het alvorens toch erg normaal en goed gedaan hadden...
Ik heb voor dit probleem alleen mijn IDE kabel even vervangen en daarna begon deze elende.
Na enkele restarts danwel harde resets, pakte hij nu weer mijn netwerk kaarten, maar nog niet mijn geluidskaart
(voor de geluidskaart keek ik in de aparaatbeheer van winXP, waar deze helemaal uit verdwenen was...)
inmiddels doet ie het ook weer, en nu staat ie ook weer in het lijstje van apparaatbeheer..
Lekker onbetrouwbaar zooitje dus...
Wat kan hier de oorzaak van zijn?
Een virus?
Of iets anders?
Ik hoor 't graag van jullie!
Gister gebeurde er iets lekker vreemds,
Ik start Mijn PC op, en mijn beeld blijft geheel zwart.. (computer draait gewoon, maar geeft geen piep en start ook niet verder door)
Dus ik gooi dat ding weer uit en na enkele malen dit weer gedaan te hebben met hetzelfde resultaat, pakte hij opeens weer mijn video kaart en sprong mijn monitor weer aan..
ik blij
Daar begon de rest van de elende..
Ook daar bleken verschillende kaarten ineens foetsie te zijn
Ik heb voor dit probleem alleen mijn IDE kabel even vervangen en daarna begon deze elende.
Na enkele restarts danwel harde resets, pakte hij nu weer mijn netwerk kaarten, maar nog niet mijn geluidskaart
(voor de geluidskaart keek ik in de aparaatbeheer van winXP, waar deze helemaal uit verdwenen was...)
inmiddels doet ie het ook weer, en nu staat ie ook weer in het lijstje van apparaatbeheer..
Lekker onbetrouwbaar zooitje dus...
Wat kan hier de oorzaak van zijn?
Een virus?
Of iets anders?
Ik hoor 't graag van jullie!