Ik probeer op een site op wanadoo een map van mij te beveiligen via .htaccess . Omdat te doen moet ik een telnet verbinding maken met wanadoo, alleen kan ik de host daarvan niet vinden, kan iemand mij daarmee helpen?
Heb je al op de site van Wanadoo zelf gekeken? Vaak leveren providers hier zelf een script voor. Anders moet je ze ff mailen.
Ik pas in mijn jas. Mijn jas past in mijn tas. Dus ik pas in mijn tas.
Heb je wel telnet-access bij wanadoo? Ik vrees dat je alleen FTP hebt (home.wanadoo.nl)
probeer eens dezelfde host als waarnaar je FTP't, alleen dan op poort 25
Op de SMTP-port? Bedoel je misschien 23 (Telnet) of 22 (SSH)gvdh81 schreef op 14 March 2003 @ 17:04:
probeer eens dezelfde host als waarnaar je FTP't, alleen dan op poort 25
je kan ook gewoon een bestand '.htaccess' uploaden lijkt mij
zoek eens op htaccess en htpasswd
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Verwijderd
Jep klopt, je kan hem dan als htaccess.txt uploaden ofzo en dan op de server renamen naar .htaccesss
of gewoon uploaden als .htaccess dat werkt op veel servers gewoonVerwijderd schreef op 15 March 2003 @ 00:04:
Jep klopt, je kan hem dan als htaccess.txt uploaden ofzo en dan op de server renamen naar .htaccesss
AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)
E-Mile schreef op 15 March 2003 @ 00:11:
[...]
of gewoon uploaden als .htaccess dat werkt op veel servers gewoon
Alleen kun je onder windows geen .htaccess bestand aanmaken
Dit gaat btw nooit werken lijkt me; Je hebt met zo'n wanadoo accountje echt geen rechten om met .htaccess te gaan kloten. 't is echt enkel een beetje html space...
Verwijderd
Ten eerste, je kunt niet telnetten naar Wanadoo, ten tweede is dit voor .htaccess niet nodig en ten derde ondersteunen ze .htaccess zeer waarschijnlijk niet.
Wel waar, start notepad, typ je htaccess zooi en kies opslaan als selecteer Alle bestanden *.* en typ in je opslaan als .htaccessCutebritney schreef op 15 March 2003 @ 00:13:
[...]
etc knip
En of dat kan
AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)
Dan is * Thijsmans zeker uniekCutebritney schreef op 15 maart 2003 @ 00:13:
[...]
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Verwijderd
Dit is in ieder geval alles behalve een W&G topic. Ik kan dit topic wel verplaatsen, maar beter is het om je topic in het juiste forum te openen met de volgende keer wel een wat uitgebreidere openingspost.
Kies maar welke kant je op wilt, IT voor vragen over je wanadoo account, SA voor vragen over een programma om zo'n .htaccess te maken of te uploaden.
Kies maar welke kant je op wilt, IT voor vragen over je wanadoo account, SA voor vragen over een programma om zo'n .htaccess te maken of te uploaden.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()