Toon posts:

[WinXP]Sun Java loopt vast tijdens installatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer al tijden Sun java 1.4.1 te installeren.. maar de installatie wil niet afronden. de jar bestanden ofzo uitpakken kan ie niet voltooien..

Ik draai XP pro.. heb al verscheidenen versies van Sun Java geprobeert te installeren.. geen van allen werken..

Help? :P

Verwijderd

hey, dat heb k ook een keer gehad. Je hebt geloof ik de keuze uit online instalatie en downloaden voor latere installatie. Online werkte bij mij niet. Maar toen ik hem gedownload had en toen installeerde werkte het wel. Het proberen waard zou ik zeggen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de volledige JRE gedownload van java.sun.com maar die doet het dus niet.. geen enkele versie doet het..

En nee ik zie nergens een keuze voor online installatie of later installeren eigenlijk...?

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:36
Als ik me goed herinner is er een Sticky geweest in WOS over Java virtual machine... Hebben ze weer removed.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
die staat nog gelinkt in de FAQ, onder XP FAQ, java vm weg bij windows update oid.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:36
Je had hem ook zelf kunnen zoeken maar ik had toch nix te doen.HIER is dat topic dus :)

Verwijderd

Topicstarter
het gaat hier NIET om de jvm van microsoft.. daar wilde ik juist vanaf.. het gaat om installatieproblemen met de jre van Sun...

edit:
[quote]
Als ik me goed herinner is er een Sticky geweest in WOS over Java virtual machine... Hebben ze weer removed.

---------------------------------------------------------------------

die staat nog gelinkt in de FAQ, onder XP FAQ, java vm weg bij windows update oid.

---------------------------------------------------------------------

Je had hem ook zelf kunnen zoeken maar ik had toch nix te doen.HIER is dat topic dus [/quote]

Word de vraag wel gelezen???

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2003 17:33 . Reden: toevoeging ]

Verwijderd

Topicstarter
schopje?

Verwijderd

Topicstarter
Kan niemand mij hier dan mee helpen...........?

Verwijderd

Topicstarter
help? :P

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dit is de 1.4.2 Beta, zou zeggen probeer deze eens.. :)

http://java.sun.com/j2se/1.4.2/download.html

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Er zijn inmiddels nieuwe versies uit. Het proberen waard zou ik zeggen
Zie hier ;)
edit:

Jammer, ik was te laat

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2003 22:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
Krijg zelfde fout...

• Br@m
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 May 2003 @ 22:14:
edit:
Jammer, ik was te laat
Mhaaaa..., 6 minuten maar hoor ;) :*)

[ Voor 26% gewijzigd door Br@m op 07-05-2003 22:17 ]

• Br@m
  • Niet online
En als je eens probeerd om een oudere versie eerst te instaleren en als dat lukt, updaten naar die 1.4.1?

• Hamlet
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Hamlet

[: Happy Happy :]

Verwijderd schreef op 14 maart 2003 @ 16:46:
Ik probeer al tijden Sun java 1.4.1 te installeren.. maar de installatie wil niet afronden. de jar bestanden ofzo uitpakken kan ie niet voltooien..

Ik draai XP pro.. heb al verscheidenen versies van Sun Java geprobeert te installeren.. geen van allen werken..

Help? :P
Ik ken hetzelfde probleem als jij, maar blijkbaar is het niet zo erg, want na een reboot werkt alles fijn.

heb ik niet meer :P

Verwijderd

Doe je dat installeren trouwens als administrator of als iemand met administrator-rechten?
Dat kan namelijk verschil uitmaken.

Verwijderd

Topicstarter
Als administrator natuurlijk ;)
Pagina: 1