Ik heb een creative DVD Encore 12x kit besteld bij funprice. Ik heb hem gisteren binnen gekregen. De doos was al een keer open gemaakt, maar dat vind ik niet zo'n probleem, maar dat er helemaal geen cdrom's in zitten vind ik erg SLECHT! Ik kan nu niks doen met mn DVD speler want er zijn weinig drivers de downen, ik moet drivers hebben voor de DXR3 kaart en de rest van de software. Ik kon aan de DXR3 kaart zien dat hij al een keer is ingebouwd. Ik vind het niet helemaal kloppen want ik heb wel betaald voor een nieuwe. Heeft er iemand voor mij drivers?
Verwijderd
Lekker teruggaan en een nieuwe eisen , je betaald toch voor een nieuwe ?
misschien heb deze wel al 3 of 4 weken in een pc van iemand gedraait is de regio al een keer of 2 - 3 verandert en kan je het zelf nog maar 2 keer doen .... ik zou het niet pikken .. je betaald voor nieuw en daar heb je recht op ... ik zou het niet pikken ... anders om vergoeding vragen ofzow want het is in ieder geval niet jouw fout !
Greetz Maniac !
misschien heb deze wel al 3 of 4 weken in een pc van iemand gedraait is de regio al een keer of 2 - 3 verandert en kan je het zelf nog maar 2 keer doen .... ik zou het niet pikken .. je betaald voor nieuw en daar heb je recht op ... ik zou het niet pikken ... anders om vergoeding vragen ofzow want het is in ieder geval niet jouw fout !
Greetz Maniac !