[Samsung T100] Tijdens Flash Comp Vast

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:07
HELP MENSEN AUB !!!!

Tijdens het flashen van mijn Samsung T100 naar een T108, liep mijn computer zo vast als een huis heb ik normaal nooit :?
Nu was de flash nog maar bij 2% en de telefoon is dus zo goed als dood?
Is er een manier om dit op te lossen aub please?
Tel doet compleet nix meer.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Heb je geprobeerd of het mogelijk is om nog een keer te flashen? En, heb je (als dat mogelijk is, ik ken de T100 niet echt goed) de originele firmware gebackupped? Kun je die misschien terugzetten? Zo niet, dan zit er waarschijnlijk niets anders op dan contact op te nemen met de winkel cq een servicepunt.

Owja, even preventief:
We zien liever niet dat 'behulpzame' users linken naar sites waar firmware te downloaden is.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:07
intoxicated schreef op 14 March 2003 @ 16:30:
Heb je geprobeerd of het mogelijk is om nog een keer te flashen? En, heb je (als dat mogelijk is, ik ken de T100 niet echt goed) de originele firmware gebackupped? Kun je die misschien terugzetten? Zo niet, dan zit er waarschijnlijk niets anders op dan contact op te nemen met de winkel cq een servicepunt.

Owja, even preventief:
We zien liever niet dat 'behulpzame' users linken naar sites waar firmware te downloaden is.
Het opnieuw flashen doet ie dus helemaal NIET.
Als ik druk op Start, blijft het dood, hij kan geeneens een verbinding meer maken met de telefoon.
Firmware heb ik nog maarja doet vrij weinig, valt het onder garantie of verzekering zoiets ?

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Volgens mij valt flashen daar niet onder...

Verwijderd

tja ben bang dat de enige oplossing is dat je hem via de dealer laat opsturen naar het samsung reparatie centrum. Zodat zij een software update kunnen doen.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:41
Ten eerste: SCHREEUW NIET ZO, DAS NERGENS VOOR NODIG !

Ten tweede:
Jij gaat zelf j telefoon flashen. Je weet dat dit illegaal is, en dat er een groot risico aan verbonden is. Zoals je ook ongetwijfeld weet, houden we het hier op GoT graag legaal en schoon, dit topic gaat dus dicht.
tja ben bang dat de enige oplossing is dat je hem via de dealer laat opsturen naar het samsung reparatie centrum. Zodat zij een software update kunnen doen.
Kan hij proberen; gaat hem echter wel veel geld kosten. Want het is dus niet de bedoeling dat je zelf gaat flashen...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.