Ik heb hier een paar threadjes over gevonden, maar dit heeft niks mogen baten. Het is mijn bedoeling om doormiddel van XML.sendAndLoad() wat variabelen naar een php pagina te sturen en weer wat terug te krijgen.
Ik heb een kleine testje (We moeten natuurlijk allemaal klein beginnen) gemaakt (Met het loadvars object, maar XML werkt niet veel anders) maar dit werkt op de een of andere manier niet. Het PHPscript wordt gewoon totaal niet uitgevoerd.
Flash code:
PHP code:
Nu is dus de vraag waarom stroomt mijn logfile niet vol met "Actie!"? Dat is toch het minste wat er moet gebeuren toch?
Ok. Op miraculeuze wijze doet hij het nu in eens wel, maar er worden nog geen variabelen doorgegeven aan Flash, maar ik weet nu in ieder geval wel zeker dat het uitgevoerd wordt. Iedereen bedankt voor de tips
Ik heb een kleine testje (We moeten natuurlijk allemaal klein beginnen) gemaakt (Met het loadvars object, maar XML werkt niet veel anders) maar dit werkt op de een of andere manier niet. Het PHPscript wordt gewoon totaal niet uitgevoerd.
Flash code:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| on(release) { //LoadVars Object aanmaken om de variabelen te sturen. sendVars = new LoadVars(); //LoadVars Object aanmaken om de variabelen te ontvangen. ldVars = new LoadVars(); //Variabelen toevoegen aan het sendVars object. sendVars.LoginName = "auto"; sendVars.Password = "fiets"; //sendAndLoad uitvoeren sendVars.sendAndLoad("xml.php",ldVars,"POST"); //De variabele die terug komt in banaan stoppen banaan2 = ldVars.input; } |
PHP code:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| <?php //Filetje openen om in te schrijven. Aan het eind van de file beginnen $fp = fopen('xml.log', 'a'); //Schrijf er ff wat onzin in fwrite($fp, "Actie!\n"); //Sluit de file weer fclose($fp); //Geef gegevens terug echo "&input= Het werkt!" ?> |
Nu is dus de vraag waarom stroomt mijn logfile niet vol met "Actie!"? Dat is toch het minste wat er moet gebeuren toch?
Ok. Op miraculeuze wijze doet hij het nu in eens wel, maar er worden nog geen variabelen doorgegeven aan Flash, maar ik weet nu in ieder geval wel zeker dat het uitgevoerd wordt. Iedereen bedankt voor de tips
[ Voor 11% gewijzigd door QkE op 14-03-2003 16:11 . Reden: Dat doet ie anders nooit. ]