[win98se] ppp adapter verdwenen

Pagina: 1
Acties:

• red bull
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08 13:57

red bull

Keeps me awake !

Topicstarter
Als ik met winipcfg kijk, dan staat er geen ppp adapter bij alleen de netwerkkaart. Internet (kabel) werkt prima, alleen dat ppp zou er wel moeten staan voor Rabobank telebankieren extra.

Externe toegang verwijderen heb ik geprobeerd maar nog steeds staat er geen ppp adapter in het pull down menu.

Iemand tips ?

Verwijderd

Leg eens duidelijk uit wat je wilt. Welk pull-down menu? Heb je al eens geprobeerd om de software van je ISP opnieuw te installeren?

• red bull

red bull

Keeps me awake !

Topicstarter
Het pull down menu van winipcfg

Ik heb geen software van mij provider en het gaat hier ook niet om internet maar op telebankieren.

Even voor de duidelijkheid het gaat om het afwezig zijn van het ppp protocol in dit menu en heb geen flauw idee waar ik dit moet zoeken en vandaar dat ik dit hier gepost heb

Verwijderd

PPP is van je provider, dit is nl. het protocol waarmee je internetverbinding maakt :) En ik kan me niet voorstellen dat je geen software van je ISP hebt, een PPPoE-protocol kun je AFAIK niet zelf aanmaken..

Tuurlijk gaat het over internet, telebankieren gaat via internet :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2003 16:32 ]

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 10:58

Bergen

Spellingscontroleur

PPP = inbellen. Installeer Externe Toegang en je hebt je PPP-dinges weer terug.

[ Voor 70% gewijzigd door Bergen op 14-03-2003 16:50 ]

• red bull

red bull

Keeps me awake !

Topicstarter
Rabobank telebankieren extra gebruikt externe toegang en tcp/ip (en dus ook ppp) maar gebruik geen internet

• red bull

red bull

Keeps me awake !

Topicstarter
als ik de dial-up update(1.4) installeer dan heb ik ppp weer terug, maar als ik dan verbinding ergens mee wil maken (inet of telebankieren) verbreekt hij na het verbinden meteen weer. Echt heel wazig

Verwijderd

red_bull schreef op 15 maart 2003 @ 17:22:
als ik de dial-up update(1.4) installeer dan heb ik ppp weer terug, maar als ik dan verbinding ergens mee wil maken (inet of telebankieren) verbreekt hij na het verbinden meteen weer. Echt heel wazig
Geef eens wat foutmeldingen/screenshots. Met zo weinig informatie kunnen we niks.
Pagina: 1