Welk merk geheugen is dit?

Pagina: 1
Acties:

• Psychostase
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://psychostase.homestead.com/files/pictures/mem.JPG

Er staat alleen dit logo op en MYCOM kon bij de aanschaf mij niet 1..2..3 zeggen welk merk dit was.

Verder staat er nog op PC133 128MB 8Mx8x2SDRAM wat wel duidelijk >:)is behalve merk :(

verdere tekst: v54c365804vct7 GD3-938A TTI(of je hier iets aan hebt betwijfel ik :? )

Verwijderd

Erm merk is niet boeiend? :)

• Psychostase
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ja voor mij wel :P

Ik wil weten wat er in mijn PC hangt..

En als ik er dadelijk geheugen bijplant moet dat wel met elkaar compatible zijn, na wij dachten

Heb ooit horen zeggen dat sommige geheugen modules niet met elkaar kunnen samenwerken op een mobo :( Ik weet alleen niet of dit waar is :?

Verwijderd

Heb ooit horen zeggen dat sommige geheugen modules niet met elkaar kunnen samenwerken op een mobo Ik weet alleen niet of dit waar is
Nog NOOIT van gehoord....

Ik heb wel ervaring met Compaq die selectief met geheugen doet.... Ik douwde er 64MB No-Name in en hij vond er maar 16 :(

• printerman
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-07 15:35
Het logo en IC-typenummer horen bij de firma Mosel Vitelic uit de VS.
Je kunt meer informatie vinden op:

http://www.moselvitelic.com/press/p-060399.html

Verwijderd

dat selectief geheugen komt door compaq mobo, kan niet meer dan 16 mb per slot aan..

goedkope troep..

Verwijderd

Ik weet wel dat sommige merken geheugen niet compatible zijn met sommige mammabordjes. Neem het asus CUV4x en Samsung geheugen. Die combinatie werkt niet. Dan krijg je hele leuke dingen. Of je FSB is gelimiteerd op 66 Mhz, of je systeem hangt al voordat je door de bios heen bent. Of je systeem is super onstabiel. Nog een leuke combinatie is Supermicro 370SWD of 370SCD met welk soort geheugen dan ook. Met de memory test komen er altijd wel fouten voor, op 1 keer na. Toen hadden we hitachi geheugen erin gedaan. Was het enigste wat werkte. Vanalles geprobeerd, kingston, infineon, samsung, dat geheugen wat jij hebt (puntjesgeheugen), hyunday, maar geen 1 zonder fouten, behalve dat hitachi geheugen. Dus be aware met Supermicro. Is rotzooi.

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:17
Euhm hyundai heeft ook al problemen op dat cuv4x mobo
daar douwen wij altjid infineon op

.

Verwijderd

Hyundai ook? Wij duwen er ook altijd Infineon in.Werkt gewoon altijd goed. Maar waar werk jij dan??

mzzl

Verwijderd

heb het al gevonden. Handig zo'n profiel knopje.

Verwijderd

Dus dat A-Merk wat MyCom verkoopt (128mb pc133) is van Mosel Vitelic?
Is dat goed (beter dan SpecTec dus)?

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

my com rampt er Hyndia er in en iets met papapoa ram. weet het niet meer.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Pagina: 1