Nieuwe ADSL acties per 1/4?

Pagina: 1
Acties:

• Dielie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:03
Ivm slechte ervaring met At Home, wil ik terug naar ADSL.

In januari heb ik getwijfeld tussen At Home en Demon en ben ik gevallen voor de prijs van At Home. De stabiliteit van de verbinding in mijn woonplaats, alsmede hun klachtafhandeling hebben mij na twee maanden doen opzeggen (prijsverhoging was in dit geval mazzel ;)).

Alle aanbiedingen van KPN ADSL vervallen per 1 april. Demon en TweakDSL vragen forse kosten bij aansluiting (incl modem), maar zijn voor mij het aantrekkelijkst.

Zijn er al geruchten over nieuwe acties per 1 april a.s.? Dan weet ik of ik nog ff moet wachten op Demon/TweakDSL of nu gebruik maak van Zonnet dan wel XS4ALL.

[ Voor 3% gewijzigd door Dielie op 14-03-2003 15:46 ]

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Entity

9000rpm

Maart is een speciale actiemaand, met extra kortingen enzo en geen aansluitkosten. Reken er maar op dat je volgende maand duurder uit bent met een KPN ADSL abo.

Verwijderd

Xs4all heeft geen geruchten, maar daar kun je in Maart en April je modem voor 69 Euro aanschaffen. (alleen de maand Maart is nog extra aantrekkelijk doordat je geen eenmalige instsallatie kosten van KPN hoeft te betalen)

voor de rest zijn er geen geruchten, of misschien alleen dat @home overstag kan gaan voor hun 128 naar 256 up

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-07 11:12
tja dit kun je vooraf toch niet weten, dit is een beetje dezelfde vraag als wat is volgende week in de aanbieding bij De Gamma. :+

• Dielie
Marketingafdelingen lekken altijd wel wat, bewust of onbewust. Daarom vraag ik ook naar geruchten. :)

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:30
Stomme vraag: Kun je geen abonnement afsluiten per 30 of 31 maart. Dan heb je toch nog profijt van de acties. :) :)

Verwijderd

ZonNet is al met flinke aanbiedingen bezig op ZonNet Family (512/128), gratis modem+aansluiten.
HetNet/Planet Internet beginnen zeer binnenkort met een aantal acties, heb ik uit geruchten vernomen.

• Dielie
Tweakersonly: Op zich is dat idee niet zo gek, omdat je vaak met terugwerkende kracht gebruik mag maken van nieuwe acties. Is daar eigenlijk een wettelijke grondslag voor?

Het enige nadeel zou zijn dat ik dan een paar weekjes extra op 56k moet prutsen :(

[ Voor 4% gewijzigd door Dielie op 14-03-2003 16:03 ]

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:52
Dielie schreef op 14 March 2003 @ 16:01:
Tweakersonly: Op zich is dat idee niet zo gek, omdat je vaak met terugwerkende kracht gebruik mag maken van nieuwe acties. Is daar eigenlijk een wettelijke grondslag voor?

Het enige nadeel zou zijn dat ik dan een paar weekjes extra op 56k moet prutsen :(
Bij ADSL van KPN is het zo dat je binnen een week na bevesting van succesvolle lijntest je abo nog kan annuleren. In dat geval zou je dus op 30 maart kunnen aanvragen. Mochten de acties van de maand erop beter zijn, dan annuleer je de aanvraag en vraag je opnieuw aan :)

• Dielie
GFM, da's een logische middenweg. Nu nog kiezen tussen Zonnet en XS4ALL (oftewel tussen prijs en kwaliteit), maar da's een ander onderwerp ;)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:08

JvS

Ik heb hem zelf ook

De acties van deze maand zijn denk ik tot nu tot de beste ooit, bij planet adsl een ethernetmodem voor 29 euro en geen aansluitkosten verder... Dan zit je alleen wel bij planet, de provider met de beroerdste ondersteuning (ik zit er ook bij) die kwalitatief verder wel ok is. Ik denk dat de acties niet significant beter worden dan nu.

Zelf zou ik nu kiezen voor een aansluiting bij xs4all met een ethernetmodem voor 69 euro.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik zou voor xs4all kiezen, dan kun je gebruik maken van Newszilla...

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Dielie schreef op 14 March 2003 @ 16:01:

Als je per 1 April @Home hebt opgezegd moet je dat toch wel, want meestal krijg je binnen 2 weken geen nieuwe ADSL aansluiting voor elkaar :'(

Ik zou voor Demon gaan. Als ik weer in Nederland zou wonen zou ik het 2048/512 pakket van ze hebben gekozen. De 8 Mbit/s pakketten zijn me iets te veel van het goede en iets te hoog in de prijs.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:52
JvS schreef op 14 March 2003 @ 17:33:
De acties van deze maand zijn denk ik tot nu tot de beste ooit, bij planet adsl een ethernetmodem voor 29 euro en geen aansluitkosten verder... Dan zit je alleen wel bij planet, de provider met de beroerdste ondersteuning (ik zit er ook bij) die kwalitatief verder wel ok is. Ik denk dat de acties niet significant beter worden dan nu.

Zelf zou ik nu kiezen voor een aansluiting bij xs4all met een ethernetmodem voor 69 euro.
Bij XS4all krijg je nu ook nog eens €27 (w00t 8)7) korting als je PCM lezer bent...

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Entity

9000rpm

GFM schreef op 14 maart 2003 @ 18:02:
[...]

Bij XS4all krijg je nu ook nog eens €27 (w00t 8)7) korting als je PCM lezer bent...
Is dat zo? Hmm, waar kan ik dat vinden? Ik heb net een XS4All account aangevraagd maar die aanbieding ben ik niet tegengekomen, ik zou er graag gebruik van maken (ik blijf Nederlander natuurlijk...)

Edit: laat maar, heb de PCM website gevonden...

[ Voor 7% gewijzigd door Entity op 14-03-2003 18:30 ]

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
Bij XS4ALL kun je 7 dagen na aanvraag de boel ongedaan maken. Als je het nu op 30 maart ofzo bestelt, dan heb je de aanbieding van maart. Stel dat de aanbieding van april voordeliger uitkomt, dan maak je je bestelling ongedaan, en bestel je in april nogmaals :)

Wie weet trappen ze er in

Verwijderd

Dielie schreef op 14 maart 2003 @ 16:01:
Nee, als je 31 maart een abbo afsluit voor 50 euro/maand en 1 april komen ze met een actie dat dezelfde abbo 25 euro kost, dan heb je gewoon pech.

Waarom?

- Dit soort acties zijn om klanten te lokken, jij bent al klant geworden zonder die actie dus jou willen ze niet meer lokken :)

Sommige bedrijven zullen echter zo netjes zijn om (afhankelijk van 't soort actie), je gewoon die korting te geven. Maar je hebt er geen enkel recht op.

• Dielie
Okay DeLaNo. Je ziet het namelijk wel vaker gebeuren dat dan een deel van het aankoopbedrag wordt gerestitueerd (ook in gewone winkels), maar da's blijkbaar uit coulance.

Ben overigens geen abonnee van PCM, dus die korting gaat langs m'n neus. Vooralsnog ga ik voor de constructie van GFM en BoKTor, bij XS4ALL.

Verwijderd

GFM schreef op 14 maart 2003 @ 16:17:
[...]

Bij ADSL van KPN is het zo dat je binnen een week na bevesting van succesvolle lijntest je abo nog kan annuleren. In dat geval zou je dus op 30 maart kunnen aanvragen. Mochten de acties van de maand erop beter zijn, dan annuleer je de aanvraag en vraag je opnieuw aan :)
Dit kan bij Demon, dus ook. Bovendien, als ik me niet vergis, is elke provider dit wettelijk opgelegd.

Let Op: Aanbiedingen zijn leuk, maar zouden eigenlijk niet de doorslag moeten geven. Neem bijvoorbeeld ADSL van xs4all, dit zo rond de €85,- Een sneller abonnement van Demon is €65,- Dit verschil is al zo groot dat het eigenlijk niet tegen de korting opweegt. Overigens de aansluitkosten van Demon (€75,- ) zijn nog niet eens aan de dure kant en als je het modem te duur vindt kun je altijd nog zelf een modem kopen (die je bijv. uit de pricewatch van tweakers haalt). :)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2003 10:12 ]

Pagina: 1