[Longhorn] assertion failure at line 1066 in file

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Topicstarter
Ik probeer Windows XP Longhorn build 4008 maar als ik op continue druk na de keuze van welke schijf ik wil hebben krijg ik "assertion failure at line 1066 in file" en nog wat en dan CallDebug Break oid.

Kan ik dit op een of andere manier oplossen ?

Ik gebruik overigens VMWare 4 maar dat mag geen probleem zijn...

Verwijderd

Het is en blijft een beta!!!

• ArjanC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 17:16
Longhorn is nog niet uit.. hoe kom jij er dan aan ?!?!

Verwijderd

burp2001 schreef op 14 March 2003 @ 15:22:
Longhorn is nog niet uit.. hoe kom jij er dan aan ?!?!
ook een goede vraag

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
longhorn vragen mogen hier niet

Verwijderd

Hij is een zogenaamde beta tester :+

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 15:10

mutsje

Certified Prutser

longhorn is in betafase en zit vol bugs en errors. kom maar terug met je vraag als het officieel uit is..

• Martien
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:18
Rody schreef op 14 maart 2003 @ 15:26:
longhorn vragen mogen hier niet
waarom niet?

@iMartien

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:13
mutsje schreef op 14 March 2003 @ 15:28:
longhorn is in betafase en zit vol bugs en errors. kom maar terug met je vraag als het officieel uit is..

• ArjanC
Omdat longhorn niet legaal is..

Verwijderd

burp2001 schreef op 14 March 2003 @ 15:30:
of te wel ilegaal!!!!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:14
Ik denk inderdaad dat als je een beta tester bent (officieel) je deze vraag beter bij micorsoft kunt neerleggen, dan kunnen zij de bug eruit halen en dan krijgen wij binnen kort een officiele versie :)

• ArjanC
of een betere BETA :)

• jeroendevries
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-08 10:19
Tja Longhorn,

Neem gewoon de nieuste build draait perfect hiero.

Sex is like hacking. You get in, you get out, and you hope you didn't leave something behind that can be traced

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 March 2003 @ 15:27:
Hij is een zogenaamde beta tester :+
Ik heb een key van microsoft ontvangen hoor, dit is niet illegaal.

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-08 13:52

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Kan iedereen er niet gewoon er van uit gaan dat Fairy een beta tester is en niet meteen allemaal zo moeilijk doen. Als iemand hier een vraag heeft over bv. windows XP gaat je toch ook niet meteen moeilijk doen dat het om een illigale versie gaat. 90% van de gotters hier heeft wel een illigale versie van een windows of ander programma draaien.

Dus probeer mensen aub gewoon te helpen als ze vragen hebben. Aan de mogelijke antwoorden hebben meschien later mensen ook nog iets als ze zoeken in de GOT database.

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Topicstarter
burp2001 schreef op 14 March 2003 @ 15:30:
Onzin
mutsje schreef op 14 maart 2003 @ 15:28:
Ik heb de 38** wel goed draaiende gehad maar 4008 wil niet installeren.

Waarom zou ik terug moeten komen als ie officieel uit is :?

Wat is er mis met Alpha testen ? Ik kan Microsoft ook wel gaan mailen maar het antwoord dat ik ontvang duurt vrij lang. Ik heb ze overigens al wel gemailed voor het geval het hier niet lukt.

[ Voor 17% gewijzigd door Fairy op 14-03-2003 15:37 ]

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-08 13:52

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

burp2001 schreef op 14 maart 2003 @ 15:30:
Tuurlijk is longhorn wel legaal! Zolang je een officele beta tester bent. En die zijn er een hoop.

Net telaat met mijn reactie :+

[ Voor 8% gewijzigd door Tweak-Freak op 14-03-2003 15:37 . Reden: Telaat ]

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:13
Tweak-Freak schreef op 14 March 2003 @ 15:35:
Kan iedereen er niet gewoon er van uit gaan dat Fairy een beta tester is en niet meteen allemaal zo moeilijk doen. Als iemand hier een vraag heeft over bv. windows XP gaat je toch ook niet meteen moeilijk doen dat het om een illigale versie gaat. 90% van de gotters hier heeft wel een illigale versie van een windows of ander programma draaien.

Dus probeer mensen aub gewoon te helpen als ze vragen hebben. Aan de mogelijke antwoorden hebben meschien later mensen ook nog iets als ze zoeken in de GOT database.
Het voornaamlijkste probleem is dat het een BETA versie is... Daar zitten nog veel bugs in, die problemen kan je beter bij MS melden en niet op GoT... Hier zullen ze waarschijnlijk ook niet weten wat het probleem is omdat hij nog niet officieel uit is.

• ^Mo^
  • Laatst online: 04-11-2025
Tweak-Freak schreef op 14 maart 2003 @ 15:35:

Als Fairy daadwerkelijk een beta-tester zou zijn, zou hij weten dat 'ie niet hier moet komen met dit soort dingen. Aan dit soort onderwerpen heeft GoT helemaal niks, want als Windows Longhorn straks daadwerkelijk uit is, zitten er geen assertion errors meer in.

"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs

• ge-flopt
  • Laatst online: 16:14
Lijkt me dan toch verstandig dat hij dit aankaart bij MS. Daarvoor ben je Beta tester. De problemen moeten eruit, maar dan moeten de problemen wel gemeldt worden.
[persoonlijke modus]
En eerlijk gezegt, lijkt mij ook niet in de haak als je dit niet bij MS aankaart
[/persoonlijke modus]

• zeroxcool
  • Laatst online: 04-09 13:39
Als je echt Longhorn bèta tester bent, wat doe je hier dan? Ga MS dev mailen over deze 'bug'. Daar kun je ons, mensen die Longhorn nog niet eens hebben gezien, niet mee lastig vallen.

[ed]Haha, alle vier hetzelfde antwoord in dezelfde minuut :P

[ Voor 23% gewijzigd door zeroxcool op 14-03-2003 15:40 ]

zeroxcool.net - curity.eu

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Topicstarter
FairFox schreef op 14 March 2003 @ 15:38:
[...]

Het voornaamlijkste probleem is dat het een BETA versie is... Daar zitten nog veel bugs in, die problemen kan je beter bij MS melden en niet op GoT... Hier zullen ze waarschijnlijk ook niet weten wat het probleem is omdat hij nog niet officieel uit is.
4008 werkt op vele pc's prima. Ik begrijp niet waarom hij bij mij niet werkt. Ik wil het risico ook niet gaan lopen om het buiten vmware te gaan draaien dus zoek ik hier iemand die ervaring heeft.

Laat dit topic maar zitten. Hulp krijg ik vrees ik toch niet voor dit probleem en discussies over het wel of niet tester zijn van de software zijn ook overbodig.
Laat het topic maar wegzakken..... :{

[ Voor 16% gewijzigd door Fairy op 14-03-2003 15:48 ]

• blackd
  • Niet online
Op verzoek een slotje.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.