[kazaa lite 2.00]My shared folder bestanden zomaar weg!

Pagina: 1
Acties:

• LeMerchant
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07-2020

LeMerchant

Da's tochnie normaaaaal!

Topicstarter
Ik had es gehoord dat je via kazaa naar de website van kazaa kon gaan en vannaf die website psx iso's kon downloaden. Ik ben dus naar de website van kazaa lite gegaan (k-lite.tk ofzo) links kun je dan klikken of Verifieds. Na wat geklik kwam ik dus op deze site: http://www.verifieddownloads.com/dls.php?go=7 ik klikte een link aan en kreeg een foutmelding dattie em niet kon downloaden. Dus ik ff zoeken waar et aan zou kunnen liggen. Dus ik koos links voor instructions en zag onderaan een link naar et proggie Sig2Dat.3.11
als je nu een link aanklikt maakt hij een .dat file in je my shared folder van wat je dus wil downloaden. Dat deed ik dus maar hij vond geen sources. dus ik cancel de download en deïnstalleerde et programma. Toen ik daarna in mijn My shared folder keek was hij helemaal leeg! nouja leeg...dr staat nog 1 .exe bestandje in van 150 snes games. Maar ikhad er ook allemaal DragonballZ filmpjes in staan die nu allemal weg zijn. Ik heb de pc uiteraard ff opnieuw opgestart maar nog steeds nix.

Is er een manier om deze bestanden weer terug te halen? Het is toch ook zo dat als je bijv. een bestand verwijderd vannaf je pc en em daarna uit je prullebak haalt em weer terug kunt halen?? of....btw ik gebruik win2k pro

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Je kan bestanden uit je prullenbak weer herstellen als dat is wat je bedoelt. Staan ze daar niet in dan kan je het is proberen met het progje lost en found.

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Prullenbak, rechtermuisknop, bestanden terugzetten.

[This is what you get when you mess with us]

• LeMerchant

LeMerchant

Da's tochnie normaaaaal!

Topicstarter
Ruzor schreef op 14 March 2003 @ 14:52:
Prullenbak, rechtermuisknop, bestanden terugzetten.
Ja oke das logisch maaaar....toen de bestanden uit My shared folder zomaar weg waren stonden ze niet in de prullenbak. Dus ik vergeleek deze situatie met et volgende:

je hebt een bestand die je verwijderd, leegt de prullenbak. Maar je wil em daarna weer terug hebben. En de vraag is dus hoe ik dat kan doen. Ik vroeg me dus af of daar een proggie voor is

Verwijderd

Get Data Back :?

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

dat kan volgens mij niet, want zo kun je natuurlijk eindeloos doorgaan (prullenbak in prullenbak in...). Het is niet voor niets een prullenbak die je af en toe leegt, ook vraagt Windows of je zeker weten de prullenbak wilt legen.
Maar misschien dat iemand een oplossing heeft?

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:59

cjdijk

Hans favoriete radiostation

Heb je niet toevallig ook een update van Kazaalite gedaan?
De nieuwste versie, gebruikt standaard tegenwoordig een andere map,
dus "C:\My Shared Folder" in plaats van "C:\Program Files\Kazaa\...".
Dus je kan in jouw geval even kijken in die Program Files map,
als daar "dat" files staan, die verplaatsen naar die nieuwe map.

Overgens ben ikzelf wel tevreden over die nieuwe lokatie,
want ik heb het nooit logisch gevonden om data ergens
"onder" Program Files te zetten, vanwege overschrijven van data d.m.v. updates.
Dus ik had al vanaf Kazalite 1.7 een "afwijkende" map.
Misschien is bij jouw die directory overschreven.

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Verwijderd

LeMerchant schreef op 14 maart 2003 @ 14:57:
[...]

je hebt een bestand die je verwijderd, leegt de prullenbak. Maar je wil em daarna weer terug hebben. En de vraag is dus hoe ik dat kan doen. Ik vroeg me dus af of daar een proggie voor is
Als je dat perse wilt doen dan kan je zoeken op een paar programma's die datarecoveren...zoals:

- www.finaldataworlwide.com
- zoeken op downloads.com naar data recovery
-zoeken op google naar data recovery

wellicht zit daar iets bij wat je kan gebruiken?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2003 15:17 . Reden: typo ]

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Ruzor schreef op 14 March 2003 @ 15:01:
dat kan volgens mij niet, want zo kun je natuurlijk eindeloos doorgaan (prullenbak in prullenbak in...). Het is niet voor niets een prullenbak die je af en toe leegt, ook vraagt Windows of je zeker weten de prullenbak wilt legen.
Maar misschien dat iemand een oplossing heeft?
Lost en found is een progje wat verloren data terug kan halen. probeer deze, en als deze niet werkt een paar andere, dan merk je vanzelf of het werkt.

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Maar die directory kun je zelf instellen...

• LeMerchant

LeMerchant

Da's tochnie normaaaaal!

Topicstarter
kben onderussen ff met Restorer2000(gevonden op download.com) bezig...es kijken of ik hier wat mee kan...

• LeMerchant

LeMerchant

Da's tochnie normaaaaal!

Topicstarter
pff nog steeds geen succes hij vind dan tig directories root200 en root201 (bijv.) en daar staan dan gifjes en weet ik wat allemaal in het lijkt verdacht veel op wat je allemaal tegenkomt in de map temp. internet files....dus verder niet waar ik naar op zoek ben.... ;(

Verwijderd

Ik draai Norton Systemworks, die heeft wat jij wilt. Bestanden die gedelete zijn terughalen.... Maar dan moeten ze wel gedelete zijn terwijl norton draait. (geloof ik) Dus das dan weer even jammer voor jou..

Verwijderd

De uninstaller van Sig2Dat is een beetje brak. Hij verwijderd namelijk ALLES in de directory waarin je hem geinstalleerd hebt.

• LeMerchant

LeMerchant

Da's tochnie normaaaaal!

Topicstarter
hmmz tsja volgens mij ook ja, want standaard zit er bij kazaa lite ook avi-preview. En die was ook gewoon zomaar weg. Dusja...als ik dit zo verder allemaal lees zal ik dus alle bestandjes weer opnieuw moeten downloaden (?)
Pagina: 1