Toon posts:

Cat 3.2 Identificeert 9500PRO als verkeerd.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik besloot om vandaag mijn 9500PRO 128mb te gaan overclocken. warpbios gedownload, originele bios bewaard en geflashed. Ik heb mijn 3.1 Catalyst eruit geflikkerd om de nieuwe 3.2 te zetten. Wat blijkt? ZOnder overclocken of wat dan ook wordt mijj 9500PRO als een 9700 herkend! Ik heb nu ff geen plaatje ervan, want ik heb meteen weer de hele zooi eruit gegooid, alles weer naar zijn originele staat geflashed en het werkt weer goed.
Op Rage3d http://www.rage3d.com/boa...0cab68b&threadid=33672582 blijkt dat er dus meer mensen dit meegemaakt hebben. Dit zou dus te maken hebben met de gehackedte bios van warp en zou misschien met een hex edit weer veranderd kunnen worden. Ik weet niet wat voor effecten dit zou hebben op je videokaarto f zelf de performance. Ik kon ook niks testen want de Ati 3.2 drivers en control panel wilden niet opstarten toen ik ze dus op de '9700' installeerde.

• Houston3
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:19

Houston3

ole

je kaart wordt nu als 9700 herkent door de bios die je erop heb gezet, de performance echter verbeterd pas nadat je de mem/core mhzen heb verhoogt :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat weet ik heus wel, maar de bios die erop zit is de hacked warpbios voor de 9500PRO, niet om de 9500N-PRO te herkennen als een 9700. Dus het is maar een klein foutje. Ik ben alleen benieuwd wat voor effect het heeft. Voor sommige mensen kan het als een 'niet zo leuke effect' worden beschouwd ;)

• Houston3
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:19

Houston3

ole

ja dat weet ik maar dat was met mijn 9500 pro ook zo ik denk dat je anders de instellingen niet kan veranderen en op slaan :)

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08 01:54
Das normaal..
Ik ging van een 9500/9700series naar een 9700 series.
heb een transcend 9500pro met 3.0 infinion chips

[ Voor 27% gewijzigd door PsYgHo op 14-03-2003 18:10 ]

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.