ik wil graag overstappen van mijn kabel verbinding naar ADSL. Ik wil naar ADSL family erg aantrekkelijk. Alleen mijn eerste probleem is dat ik het Internet wil delen, daarvoor kan ik dus het beste deze versie kiezen van het abbonnement met ethernetmodem: http://www.zonnet.nl/breedband/br_modem_family_breedb.html
Daar zit al een switch/router in van 4poorten, alleen ik heb nu een sitecom router(net gekocht) die ik dan dus niet gebruik(wat niet zo erg is) alleen die heeft wel UpNp ondersteuning. Weet iemand of deze modem/router dat ook heeft en wat waar ik meer informatie kan vinden over deze modem/router. Daarnaast vraag ik me af of er ook geen ethernet modem te krijgen is waarbij ik dan mijn sitecom router kan gebruiken.
Ik heb al gesearcht, alleen niet gevonden wat ik preces wil weten
Daar zit al een switch/router in van 4poorten, alleen ik heb nu een sitecom router(net gekocht) die ik dan dus niet gebruik(wat niet zo erg is) alleen die heeft wel UpNp ondersteuning. Weet iemand of deze modem/router dat ook heeft en wat waar ik meer informatie kan vinden over deze modem/router. Daarnaast vraag ik me af of er ook geen ethernet modem te krijgen is waarbij ik dan mijn sitecom router kan gebruiken.
Ik heb al gesearcht, alleen niet gevonden wat ik preces wil weten