[office XP] upgrade los installeren

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 12:00

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
Bij mijn pa op het werk hebben ze het volgende probleem:

Vele jaren terug is WP5 (geloof ik) geinstalleerd op alle computers.
Later is hier een upgrade van office overheen gegaan. Later nog een upgrade naar 97 en tot slot een upgrade naar office XP.

Nu zijn er nieuwe systemen (nieuwe installaties). Maar de installatie van WP5 is weg! En daardoor is er dus niks meer om te upgraden!

is er een manier om dit (goedkoop maar wel (min of meer) legaal!!) op te lossen??

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
niemand? Is niet mogelijk dan? (was ik ook al bang voor...)

• lvmeijer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-08 17:30

lvmeijer

www.leonmeijer.nl

Bij de installatie van de upgrade komt op een gegeven moment het upgrade proces. Daarbij gaat de setup zoeken op je computer naar geschikte upgrade software. Op dat moment hoef je alleen maar je laatste Office CD-ROM in de CD-ROM-speler te doen en de installatie begint!

Verwijderd

Ik begrijp het probleem niet helemaal eigenlijk

De installatie van WP5 is weg en nu is er niets meer te upgraden :?

zal aan mij liggen. Never mind.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2003 09:29 ]

• orca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-05 13:15

orca

Zwem goed, Broeder.....

scoor ergens een originele office 97 en gebruik die als basis voor de rest van de updates. als je de originele licentie zooi van wp en de office 97 nog hebt dan zit wat dat betreft nog goed...

dan hoef je maar één office 97 aan te schaffen...die je op een pc dump wel moet kunnen vinden voor een prikkie

Ask not what your computer can do for you ! Ask what you can do for your computer ! ! !

• BadMotha
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

WP is toch van Corel, en niet van MS?

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

Verwijderd

Ooit toen Word en Co. nog niet het marktaandeel van nu hadden kon je nog "upgraden" van een concurerend produkt! CUP heette dat geloof ik.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Als je de originele Office 97 upgrade CD nog hebt kun je deze ook gebruiken als basis voor de installatie, bij 97 kun je namelijk verwijzen naar de CD-Rom als hij vraagt om eerder geinstalleerde software :). Beetje een omweg, maar het werkt wel. Wellicht dat het ook voor Office XP werkt, dat hij naar de Office 97 CD kan verwijzen, in ieder geval het proberen waard ;).

Verwijderd

Volgens mij hebben ze daar een vet licentie probleem, er zijn er vast niet genoeg voor alle office XP gebruikers.
Was het wel zo, hadden ze alleen even met MSlof Nederland contact hoeven opnemen.

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
er is geen office 97 CD. alleen maar upgrade CD's.
En inderdaad gaat het hier niet om 1 enkele licentie, maar om enkele tientallen...

Verwijderd

Die wp5.x dozen zullen vast nog wel ergens staan, bij het upgraden van een office pakket wordt er gezocht naar een tekstverwerker, deze tekstverwerker mag ook op diskette staan. Denk dat het probleem is dat WP 5.x over het algemeen werd uitgeleverd op 5,25 schijven :-)
Installeer je WP 5.x toch gewoon 1-malig op het netwerk? Dan werkt het ook, hou er wel rekening mee dat je voor iedere Word upgrade 1 doos met licentie van WP 5.1 moet kunnen tonen. (zag ik onlangs in een programma op tv).

En dan nog even wat anders, zag dat WP een nieuwe tekstverwerker op de markt brengt volgens de huidige technieken maar die er wel uitziet als WP 5.1 (blauw scherm, onderwaterscherm e.d) misschien is dat wel wat voor die mensen op kantoor ;)

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:37
ZO install ik altijd: Ik douw de office XP cd-rom in E, en de Office 2000 (ook update) in F.
Dan laat ik de Office XP setup zoeken naar F, en voila....

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Pagina: 1