Ik heb een probleem met een winXP HE station. Deze heb ik vanmorgen opgestart en krijg de melding dat de systeem bestanden niet kan vinden.. Na wat onderzoek ben ik er achter gekomen dat de C:\ schijf (systeem schijf) volgens de partitie managers kompleet leeg is... Ik zit dus hard te denken aan een virus 
Nu heb ik laatst ergens een bericht gelezen dat er een nieuw virus uit was die deze sympthomen heeft (na booten van systeem de systeem schijf 'wissen').
Kan dit een virus zijn.. zo ja, welke en betekend dit dat ik alle gegevens op dit systeem kwijt ben of is er op een of andere manier nog een mogelijkheid dat ik het virus kan verwijderen / het systeem kan herstellen ?!?
Grtz. Thummer 'Die hoopt dat zijn gegevens nog terug te halen zijn'
Nu heb ik laatst ergens een bericht gelezen dat er een nieuw virus uit was die deze sympthomen heeft (na booten van systeem de systeem schijf 'wissen').
Kan dit een virus zijn.. zo ja, welke en betekend dit dat ik alle gegevens op dit systeem kwijt ben of is er op een of andere manier nog een mogelijkheid dat ik het virus kan verwijderen / het systeem kan herstellen ?!?
Grtz. Thummer 'Die hoopt dat zijn gegevens nog terug te halen zijn'