Toon posts:

InWin-kast scheef ...of...SBlive ??.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Inwin behuizing en heb een SB live geluidskaart. Mijn probleem is dat ik mijn geluidskaart net niet kan vastmaken aan mijn kast..

Ik kan wel het kast wel naar binnen duwen en dan vastmaken met een schroefje zoals normaal, maar na enkele seconden duwt mijn kast het kaart uit de PCI-slot..

Is mijn kaart/kast niet goed of komt dit probleem vaak voor bij het zelf bouwen van een pc?

Verwijderd

Topicstarter
Het kan misshien ook zijn dat ik mijn moederbord scheef heb geplaatst ... :?

Verwijderd

Volgens mij is het de SBLive. Ik heb bij iemand ook een SBLive in een kastje geduwd. Dat ding bleef ook niet zitten. Oplossing: gewoon ff de schroefjes van de gamepoort losmaken, kaart erin douwen, vastschroeven en vervolgens de schroefjes van de gameport weer vast.

Veel success met het schroeven :)

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:19
Mijn oude P133. Daar paste het mobo niet precies in de kast. Tenminste het zat een scheetje beef. Daardoor kon je de meeste kaarten NIET vastmaken anders worden ze uit het slot getrokken.
Het mobo kon niet rechter, want het liep tegen een misvorming van de kast aan.
Dus: mobo recht en klaar :)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• Rolf_Schootman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-06 15:09
Heb je wel het goeie schroefje? Of is je draad in de kast soms verneukt?:'(

Verwijderd

Topicstarter
sorry?, hoe wou je de gameport losmaken?

Je bedoelt de aansluiting voor bijvoorbeeld een gamepad he? ( een newbie :) )

Verwijderd

Ha,
Ik heb echt exact het zelfde probleem, als je schroef recht erin draait zit kaart niet goed. Mijn oplossing: zet kaart er gewoon goed in en draai de schroef er beetje schuin in.

Verwijderd

Topicstarter
bij mij lukt dit net niet, maar ik heb hem beetje los erin. Omdat hij verder goed werkt breng ik hem ook niet terug naar de winkel...of zal ik het toch wel doen? Zal de verkoper toegeven dat het hun fout is?

Verwijderd

Ik denk dat die kaart gewoon best is, maar dat die inwin kast niet helemaal perfect is voor die kaart, waarschijnlijk heb je ook nieuw mobo, toen begon mij die live ook te kloten. Maar als die het nouw toch gewoon doet, is het toch best 8-)
Pagina: 1