[XP] offline folders foutje

Pagina: 1
Acties:

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:35

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Topicstarter
We maken hier de home schijf van de gebruiker (\\server\username$) offline beschikbaar. Dat werkt goed. Maar om de een of andere reden wordt de folder \\server\desktop$ ook offline beschikbaar gemaakt. Terwijl de gebruiker niets met die share doet. De desktop wordt ook niet ge-redirect ofzo, die staat gewoon lokaal. Ook de share \\SQL\officescan wordt offline gemaakt. Hier staat welliswaar de software van de Officescan antivirus software, maar deze share wordt ook niet door de gebruiker gebruikt, en al helemaal niet als schijf. Na allerlei speurtochten in de registry en op google begrijp ik hier nog geen snars van. Iemand een idee? :?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Heeft dit niet met synchronisatie (probleem) te maken. :? Bijvoorbeeld: Ik verwijs de map 'Mijn Documenten' door naar \\server\documenten$. Deze zal dan automatisch gaan synchroniseren, zodat op beide pc (server en werkstation dus) dezelde bestanden staan. Mssn gebeurt er ook wel zoiets met jou share, \\server\desktop$ :?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:35

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Topicstarter
Ja, dat klopt op zich wel, maar zoals ik al zei, er wordt helemaal niks verwezen, noch met \\server\desktop$ gedaan. Dat is nou juist het vreemde. Ik kan geen enkele reden verzinnen waarom ie dan wel gesynchroniseert wordt.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Microkid schreef op 14 March 2003 @ 23:22:
Ja, dat klopt op zich wel, maar zoals ik al zei, er wordt helemaal niks verwezen, noch met \\server\desktop$ gedaan. Dat is nou juist het vreemde. Ik kan geen enkele reden verzinnen waarom ie dan wel gesynchroniseert wordt.
Verwijst mssn iets in het 'All Users' profiel naar \\server\desktop$ :? Haalt is mssn daar de desktop instelling, indeling, oid vandaan :?