4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Verwijderd
Heeft dit niet met synchronisatie (probleem) te maken.
Bijvoorbeeld: Ik verwijs de map 'Mijn Documenten' door naar \\server\documenten$. Deze zal dan automatisch gaan synchroniseren, zodat op beide pc (server en werkstation dus) dezelde bestanden staan. Mssn gebeurt er ook wel zoiets met jou share, \\server\desktop$
Ja, dat klopt op zich wel, maar zoals ik al zei, er wordt helemaal niks verwezen, noch met \\server\desktop$ gedaan. Dat is nou juist het vreemde. Ik kan geen enkele reden verzinnen waarom ie dan wel gesynchroniseert wordt.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Verwijderd
Verwijst mssn iets in het 'All Users' profiel naar \\server\desktop$Microkid schreef op 14 March 2003 @ 23:22:
Ja, dat klopt op zich wel, maar zoals ik al zei, er wordt helemaal niks verwezen, noch met \\server\desktop$ gedaan. Dat is nou juist het vreemde. Ik kan geen enkele reden verzinnen waarom ie dan wel gesynchroniseert wordt.