Ok ik kreeg hem vanmorgen, ik uninstall eerst de oude 8500 drivers, haal de kaart eruit, doe de 9700 erin, sluit de powerconnector aan (niet de bijgeleverde, gewoon 1tje van mijn voeding)
nou pc start gewoon op, driver (cat.3.2) geinstalleerd, ik wil gaan benchmarken, maar meteen als ik 3dmark2001 se start dan hing het beeld meteen, ik het lampje werd orange (van de monitor) en hij deed niets meer, geen reset of wat dan ook.
3dmark2003 geprobeerd, precies het zelfde.
Ik deinstall de catalyst en install de CD driver. Hierbij begon hij wel met benchen in 2001 SE (03 niet) maar hing na 5-10 seconden.
Ik sluit de splitter aan die erbij geleverd zat. Gewoon een Molex in de de daarvoor bedoelde plug, en de Berg connector in de VGA kaart. de andere connector die nu vrij was (van de bijgeleverde splitter) liet ik gewoon los hangen.
Ik ga weer benchmarken, maar hij hing weer na een paar seconden.
Ik sluit (volgens de manual) de losse Molex connector van de splitter die erbij zat op mijn harddisk aan. Nu kon ik wel benchmarken. 3Dmark2001 SE score: 10472
Erg laag dus.
Nu ging ik 3dmark03 proberen, hij hing na die game met dat zwaard. gewoon was het beeld inneens weg en de pc deed nix meer.
Waar kan dit aan liggen???
Ik heb:
ECS K7VT3A v.5.0
AMD 1700+ @ 2000+ (al teruggeclocked, hielp nix)
512 ddr pc2700 kingston
350watt Enermax voeding
XP Pro NL SP1
Directx 9
Nieuwste Hyperion drivers.
Ik ben nu windows reinstall aan het doen. Kijken of dat scheelt, waar kan het aan liggen als de problemen blijven aanhouden? Voeding is goed genoeg, cooling ook.
Kaart word niet abnormaal heet, heatsinkje word beetje warm, maar niet heet.
UT2003 lukte btw ook niet.
nou pc start gewoon op, driver (cat.3.2) geinstalleerd, ik wil gaan benchmarken, maar meteen als ik 3dmark2001 se start dan hing het beeld meteen, ik het lampje werd orange (van de monitor) en hij deed niets meer, geen reset of wat dan ook.
3dmark2003 geprobeerd, precies het zelfde.
Ik deinstall de catalyst en install de CD driver. Hierbij begon hij wel met benchen in 2001 SE (03 niet) maar hing na 5-10 seconden.
Ik sluit de splitter aan die erbij geleverd zat. Gewoon een Molex in de de daarvoor bedoelde plug, en de Berg connector in de VGA kaart. de andere connector die nu vrij was (van de bijgeleverde splitter) liet ik gewoon los hangen.
Ik ga weer benchmarken, maar hij hing weer na een paar seconden.
Ik sluit (volgens de manual) de losse Molex connector van de splitter die erbij zat op mijn harddisk aan. Nu kon ik wel benchmarken. 3Dmark2001 SE score: 10472
Erg laag dus.
Nu ging ik 3dmark03 proberen, hij hing na die game met dat zwaard. gewoon was het beeld inneens weg en de pc deed nix meer.
Waar kan dit aan liggen???
Ik heb:
ECS K7VT3A v.5.0
AMD 1700+ @ 2000+ (al teruggeclocked, hielp nix)
512 ddr pc2700 kingston
350watt Enermax voeding
XP Pro NL SP1
Directx 9
Nieuwste Hyperion drivers.
Ik ben nu windows reinstall aan het doen. Kijken of dat scheelt, waar kan het aan liggen als de problemen blijven aanhouden? Voeding is goed genoeg, cooling ook.
Kaart word niet abnormaal heet, heatsinkje word beetje warm, maar niet heet.
UT2003 lukte btw ook niet.
[ Voor 4% gewijzigd door Pubbert op 14-03-2003 11:37 ]
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝