Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Idd handig!
Ik heb er geen, maar ik ga dan ook geen grote spullen kopen. Anders zullen er nog wel te leen zijn bij de kassa hoop ik
Ik heb er geen, maar ik ga dan ook geen grote spullen kopen. Anders zullen er nog wel te leen zijn bij de kassa hoop ik
Verwijderd
Heb de afgelopen 2 jaar gewerkt op de HCC dagen voor een bekende firma... maar reken niet op hulp van de verkopende partij.. Is namelijk veels te druk om je daar ook nog eens mee bezig te gaan houden. Het is kijken en kopen ... zelfs voor vragen stellen is het eigenslijks te druk (ook al snappen veel mensen dit niet) Ga dus goed voorbereid naar de HCCdagen en weet wat je wilt kopen...
Maar daar ben ik bij jullie tweakers toch niet zo bang voor
Maar daar ben ik bij jullie tweakers toch niet zo bang voor
aankoop van een Ilyama monitor bij de Ilyama stand een .............ja ja een GRATIZ bagagewagentje , misschien nog een goeie reden om een Ilyama aan te schaffen.
Je kunt ze er ook kopen voor 35 piek per karretje.(
:9~By Tha Way : This is NOT a JOKE .
"Perl 4 Life"
Verwijderd
Ik heb bij iedere beurs zo'n stom karretje bij me.
Vorig jaar gekocht na een hernia operatie
en het is best wel handig.
Ik ben nog nooit naar de HCC geweest en daarom de volgende vragen.
Wat kost de parkeergarage ?
Kan je in en uit lopen met een stempeltje ?
Vorig jaar gekocht na een hernia operatie
Je kan beter met de trein gaan, utrecht staat 3 dagen helemaal klem. Er bestaan volgens mij ook speciale ns kaartjes voor hccdagen (correct me if i'm wrong)Op zaterdag 18 november 2000 19:42 schreef P@ het volgende:
Ik heb bij iedere beurs zo'n stom karretje bij me.
Vorig jaar gekocht na een hernia operatieen het is best wel handig.
Je kan om een stempeltje vragen als je weggaat dan kan je dus gewoon weer naar binnen
Keb er wel 1, maar laat em thuis. Geen monitor of systeemkast nodig en om nou voor een cd-rom en een scsi kaart een karretje mee te nemen 
Zal vast wel een standje staan of anders idd bij IIyama om zo'n ding goedkoop te kopen.
Zal vast wel een standje staan of anders idd bij IIyama om zo'n ding goedkoop te kopen.
Verwijderd
Ben eigenlijk wel benieuwd of er speciale HCC treinkaartjes zijn.
Als er nog leuke uitgaansgelegenheden in Utrecht zijn, doe dat dan ff zeggen.
Greetz,
Als er nog leuke uitgaansgelegenheden in Utrecht zijn, doe dat dan ff zeggen.
Greetz,
Mensen die naar de HCC gaan, kunnen het beste met de trein gaan, want het is nogal druk in Utrecht (overal files).
Als je toch met de auto wil komen dan raadt ik je aan om je auto bij het transferium Westraven te parkeren, het parkeren kost 7,50 per dag en dat is incl. vervoer naar de JAARBEURS (met de sneltrein voor 4 personen)
(Parkeren bij de JAARBEURS kost 15.00)
Tevens kan je d.m.v. een stempeltje de hele dag in-en-uit lopen.
Als je gratis HCC kaarten heb, vergeet niet je HCC pas me te nemen, want die is ook verplicht!!!!
Deze kan gevraagd worden, en deze dient U dan te tonen, anders zijn de kaarten ook niet geldig.
Nou ja verder zijn er niet veel dingen waar je nog op moet letten.
Je kan nog je kennis testen, en leuke prijzen winnen, maar daar komt een 'tweaker' niet voor.
Je kan ook op de stand van HCCnet MXstream, testen, maar ja das toch K*T.
Veel plezier op de HCC ;););););)
P.S. er zijn geen speciale HCC NS-kaartjes, dus je zal de volle mep moeten betalen.
Als je toch met de auto wil komen dan raadt ik je aan om je auto bij het transferium Westraven te parkeren, het parkeren kost 7,50 per dag en dat is incl. vervoer naar de JAARBEURS (met de sneltrein voor 4 personen)
(Parkeren bij de JAARBEURS kost 15.00)
Tevens kan je d.m.v. een stempeltje de hele dag in-en-uit lopen.
Als je gratis HCC kaarten heb, vergeet niet je HCC pas me te nemen, want die is ook verplicht!!!!
Deze kan gevraagd worden, en deze dient U dan te tonen, anders zijn de kaarten ook niet geldig.
Nou ja verder zijn er niet veel dingen waar je nog op moet letten.
Je kan nog je kennis testen, en leuke prijzen winnen, maar daar komt een 'tweaker' niet voor.
Je kan ook op de stand van HCCnet MXstream, testen, maar ja das toch K*T.
Veel plezier op de HCC ;););););)
P.S. er zijn geen speciale HCC NS-kaartjes, dus je zal de volle mep moeten betalen.
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Verwijderd
Niet als je met iemand mee rijdt die een kortingskaart heeft, krijg je nl. ook korting 
Enne om je vraag te beantwoorden, ik heb r 2
Enne om je vraag te beantwoorden, ik heb r 2
ik heb er ook 1
Spelfouten voorbehouden.
ik heb geen karretje maareh als je zo'n 18" TFT Iiyama koopt krijg je dan ook een karretje?? niet dat ik die koop 7000,- is nog steeds voor mij veel geld.
maar kom es anders naar mijn site kijken
http://how.to/hcc
komen prijslijsten te staan en onfo en nog handige dingen.
maar kom es anders naar mijn site kijken
http://how.to/hcc
komen prijslijsten te staan en onfo en nog handige dingen.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Pagina: 1