Toon posts:

converteren van een indesignbestand naar quark

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
vraagje:

naar mijn weten is het niet mogelijk om Adobe InDesign 2.0 bestanden in Quark te openen. Drukker ondersteund alleen Quark. Wat is dan de beste optie om InDesign te bestanden te converteren zodat de er weinig verloren gaat en de drukker geen problemen ondervindt.

Bestaat er eigenlijk een converter hiervoor? Of is converteren naar pdf of eps voldoende?

bij voorbaat dank!

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

EPS lijkt mij iets dat goed door de drukker word ondersteunt en PDF ook wel. Kijk alleen even uit met je lettertypjes :)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02:05
Liefst PDF gok ik.. beste is even bellen he met de drukker :)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• buxx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-01-2024

buxx

ciao...

ff bellen is idd het beste, kun je gelijk uitvinden welke versies ze van de software hebben.
Ga voor de PDF, ik doe zo'n beetje alles in PDF. Werkt prima vanuit InDesign 2.0

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Drukkers zijn lompe conservatieve boeren met hun lompe, slecht gesupportte, overpaid kut-kwark. [flame intended]

Ik zou gaan voor PDF, maar zorg dan wel dat je een goed .joboptions bestand krijgt van de drukker zodat het PDF helemaal druk-proof is volgens hun eigen specificaties. Prettige is dat Indesign stuk beter met PDFjes werkt dan Quark, niet zo gek gezien het Adobe label.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn