Toon posts:

Display problemem met JVC KD-S656R

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Kent iemand dit? De JVC KDS656R is een autoradio met cd-speler.Het beelscherm doet het niet als de radio lang (een paar uurtjes) niet gebruikt is of vaak als het frontje eraf is geweest. Na een minuutje of 5 a 10 springt ie vanzelf weer tevoorschijn, of na een paar (harde) tikken. Als hij het dan eenmaal weer doet, blijft ie het ook doen.
Ik heb em al 2 keer ter reparatie teruggebracht, maar omdat ie het blijft doen als ie het eenmaal weer doet, denken ze steeds dat het euvel verholpen is. Bout dus. Want de volgende dag doet ie het dan weer niet. Het lijkt op een hangeng relaitje of zo? Iemand een oplossing hiervoor?

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 15:57

uibeltje

Idiotheque

Lijkt me eerder een kapotte soldeerverbinding. Kan goed dat het na een tijdje weer gaat werken (apparatuur wordt warm en vervormd daardoor blijkbaar precies goed) een harde klap heeft hetzelfde effect (hoewel dat er natuurlijk niet goed voor is). Ik zou hem ff openschroeven en kijken of je kapotte soldeerverbindingen kan ontdekken en anders terugbrengen naar de reparateur en zeggen dat die mensen hun vak niet verstaan. Ik zou daar iig eens vragen WAT ze gerepareerd hebben, volgens mij dus helemaal niks :(

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij ook niet nee! ;(

Verwijderd

Maakt het frontje wel goed contact met de radio zelf dan?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 18 november 2000 21:59 schreef Xanandu het volgende:
Maakt het frontje wel goed contact met de radio zelf dan?
Ja in principe wel, hij zit gewoon goed.