Ik heb nog wat nog wat dingen gevonden over It's Logic. Over de ping ivm online gamen. Ik heb zelf ook nog een vraag.
)
Want het is egt wel snel en beter als ADSL lijkt mij dan
Ik had me hier aangemeld voor Valkenswaard. Moet ik nu geld betalen als het hier is. Dit kan nog wel een tijd duren. En anders ga ik gwn voor ADSL in de maand maart met zijn vele kortingen (en mijn verjaardagWat is de 'ping-tijd' (propagatietijd) van mijn verbinding?
De 'ping-tijd' hangt af van veel factoren. Uw verbinding naar het internet via ons heeft ongeveer een zelfde aantal tussenstations als dat van ADSL of Kabel internet waardoor de 'ping-tijd' ook vergelijkbaar is.
Er zijn echter ook aanbieders die het product op een andere wijze aanbieden, bijv. verspreid via meerdere tussenstations en/of in combinatie met satelliet-internet. Dit levert veel kostenvoordelen op maar kan een erg nadelige invloed hebben op de kwaliteit. Vandaar doen wij dit anders.
Wij maken gebruik van zogeheten point-to-point verbindingen, vanaf uw locatie heeft u een directe verbinding met een zendmast van ons. Dit gaat slechts om enkele kilometers (max. 7km) met een zeer lage 'ping-tijd' van 2 tot 20ms. Vervolgens gaat de rest via de snelle internet-backbone.
Ken iemand mij hier antwoord opgeven, anders meld ik gwn 25 mensen aanKan ik een definitieve aanmelding nog annuleren?
Als u zich definitief heeft aangemeld dan kunt u dit annuleren mits er nog geen installatie heeft plaatsgevonden. Echter er zijn dan conform de WiFi voorwaarden wel annuleringskosten van toepassing, te weten 50 euro excl. BTW (59,50 euro incl. BTW).
De reden dat wij deze kosten rekenen is omdat wij ook reeds voorbereidingen hebben getroffen voor uitvoering van uw order. Tevens willen wij uitdrukkelijk ook uitsluitend serieuze orders, de (kostbare) uitrol baseren wij volledig op definitieve aanmeldingen.
Let op! Als de antenne eenmaal bij u is opgeleverd dan geldt voor annulering een ander tarief!
Want het is egt wel snel en beter als ADSL lijkt mij dan