Toon posts:

FCB(c) [<0>] in ie6 titelbalk

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,

Hierbij een schreeuw voor hulp !

Sinds twee dagen staat er achter elke titel in de titelbalk van Internet Explorer 6 (SP1) de volgende tekst : FCB(c) [<0>] .

Mijn eerste gedachte was een virus, maar ik heb met zowel Norton AV2003 en McAfee 6.0 niets kunnen vinden.

Weet iemand wat dit betekent of zijn er lotgenoten ?

Mijn Systeem:

XP-professional
Met ADSL verbinding

Alvast bedankt !

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main\Window Title

Die ff wijzigen en done ;)

Ohja.. bron..: Mijn hoofd maar ook: www.google.com ;)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Thanx Demon !

Maar wat is de oorzaak ?

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op 14 March 2003 @ 10:45:
Thanx Demon !

Maar wat is de oorzaak ?
Waarschijnlijk heb je een programma geinstalleerd die dit even heeft aangepast. Het kan spyware zijn.

Meestal is het je provider die dit doet mbv meegeleverde software maar aangezien FCB mij niet bekend voorkomt lijkt me dit ook niet het geval. Het kan van alles zijn geweest :)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Thanx Again.

Ik draai McAfee inclusief Firewall, daarnaast Zonealarm en Ad-Aware 6, toch komt er dan nog iets door naar de registry, ik word er soms wel moe van !!!!

In Ieder geval bedankt, de tekst is verdwenen uit de titelbalk.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Topics over IE horen in Windows Operated Systems en de oplossing voor dit probleem had je zelf ook wel kunnen vinden ;)
De oorzaak is waarschijnlijk een programma dat je onlangs hebt geinstalleerd.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.