[MSI KT3 Ultra2] Front USB vraagje

Pagina: 1
Acties:

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:37
Een vriend van me heeft via z´n werk (PC-privé) een computer besteld. Nou heeft ie er een met een Chaintech V7JL (DeLuxe???) Apogee mobo. Hij heeft hiervoor een 3,5" bracket (met 4x USB2.0 en front audio) besteld, maar die kneuters van Megasellers hebben er een bracket ingebouwd én een los geleverd.
Zo´n bracket leek mij wel handig ivm met het aansluiten van m´n digitale camera (hoef ik niet meer achter m´n kast te gaan hangen :)) en nu heb ik dat ding dus thuis liggen. Nou is mijn vraag of ik dat bracket van de Chaintech V7JL Apogee zonder problemen op mijn MSI KT3 Ultra2 kan hangen of dat dit problemen kan gaan geven... iemand die me hier op kan antworden??

Verwijderd

het lijkt mij dat eht geen problemen gaat geven. Gewoon een paar USb poorten erbij lijkt me toch geen probleem.

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:37
Ik weet niet of de lay-out van de aansluiting bij de Chaintech anders is dan bij mijn MSI. Ik heb ook geen boekje of tekening van welke draden wat voorstellen bij dat bracket, vandaar mijn vraag...

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:53

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

LaborGardens schreef op 14 March 2003 @ 09:58:
Een vriend van me heeft via z´n werk (PC-privé) een computer besteld. Nou heeft ie er een met een Chaintech V7JL (DeLuxe???) Apogee mobo. Hij heeft hiervoor een 3,5" bracket (met 4x USB2.0 en front audio) besteld, maar die kneuters van Megasellers hebben er een bracket ingebouwd én een los geleverd.
Niks kneuters :z

Er zit standaard zo'n bracket bij de 7VJL, dus als er een los bij besteld is, krijg je er twee :o

En die 'kneuters' hadden vast door dat twee van dergelijke dingen in een systeem zinloos is, dus hebben ze het er los bij geleverd.
Zo´n bracket leek mij wel handig ivm met het aansluiten van m´n digitale camera (hoef ik niet meer achter m´n kast te gaan hangen :)) en nu heb ik dat ding dus thuis liggen. Nou is mijn vraag of ik dat bracket van de Chaintech V7JL Apogee zonder problemen op mijn MSI KT3 Ultra2 kan hangen of dat dit problemen kan gaan geven... iemand die me hier op kan antworden??
Als de pinout hetzelfde is (vaak wel, niet altijd)- controleren dus adhv de manual van beide moob's

Oslik blyat! Oslik!