MailWasher 2.0.40 stable

Pagina: 1
Acties:

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:36
Nick Bolton heeft MailWasher 2 tot stable verklaard. Hij heeft echter ook twee versies gemaakt. Met MailWasher Free heb je de mogelijkheid om gratis 1 POP3- account te checken. MailWasher Pro is er in een 30- dagen trial versie, met ongelimiteerde POP3- accounts en hotmail- ondersteuning. Na die tijd moet een bedrag van $29,95 worden neergeteld.

Ik vraag me af of Nick hiermee een goede zet heeft gedaan. Ik denk dat zeker de helft van de huidige gebruikers van de bètaversie méér dan 1 POP3- account of hotmail- account heeft. Ik heb bij de bètaversie nog steeds de banner staan en die neem ik op de koop toe. Nu men na 30 dagen moet betalen om het programma te moeten gebruiken, denk ik dat veel mensen afhaken. En dat terwijl hij zei dat MailWasher altijd gratis zou kunnen blijven. Ik denk dat ik het zelf nog maar bij de bèta houd.

[ Voor 7% gewijzigd door Jaap-Jan op 14-03-2003 08:40 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Zeker, maar aan de andere kant is het wel logisch dat hij er wat geld voor wil vangen.
Hij heeft er waarschijnlijk ontzettend veel tijd in gestoken om het programma te maken zoals het nu is, en ik denk niet dat er veel mensen zijn die op de donate button drukken :P
Dit is dus gewoon een economische zet van hem om de kosten te dekken.

(denk ik dan he ;))

Omelette du fromage!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-09 15:52
Ben ik even blij dat ik mijn MailWasher destijds geregistreerd heb! Ik heb nu namelijk een key voor pro gekregen. Heeft me geloof ik 5 of 6 euro gekost.

Ik vraag me wel af of die lifetime free upgrades dan dus ook geldt voor de pro versie (die ik overigens best lekker vind werken).

In MailWasher Pro zit trouwens nog een, op dit moment niet werkende, extra functionaliteit ingebouwd; een soort spam report tool voor een door users. hier vind je meer informatie. Ik denk overigens dat hier weer apart voor betaald moet worden, maar het idee vind ik best aardig.

[ Voor 37% gewijzigd door posttoast op 14-03-2003 09:41 . Reden: Aanvulling ]

omniscale.nl