Goeiemorgen allemaal
Hierbij wil ik een oproepje voor een vriend van mij zetten over zijn processor
------------message-------------------message----------------
Ik heb het vermoeden dat er een verkeerde processor in mijn computer zit.
Het zou een Amd athlon 2700 moeten zijn.
In het begin gaf mijn computer een amd athlon xp 1500 aan, wat dus niet klopt. Ik heb dit nagevraagd bij degene waar ik mijn computer heb gekocht. Hij zei dat het aan mijn bios system lag.
In het bios system stond mijn cpu snelheid op 100 terwijl hij max 132 kan draaien. Hij heeft dit toen veranderd in 132. Maar volgens mij klopt het nog steeds niet want bij het opstarten van mijn computer geeft hij 1800mhz aan. Ik geloof niet dat een amd athlon 2700 1800 mhz aangeeft???? Eerder een paar honderd mhz meer
Hoe kan dit?
Ik heb een gigabyte moederbord type GA-7VAX
-----------end message--------------end message--------------
Alle hulp is welkom
Evert
Hierbij wil ik een oproepje voor een vriend van mij zetten over zijn processor
------------message-------------------message----------------
Ik heb het vermoeden dat er een verkeerde processor in mijn computer zit.
Het zou een Amd athlon 2700 moeten zijn.
In het begin gaf mijn computer een amd athlon xp 1500 aan, wat dus niet klopt. Ik heb dit nagevraagd bij degene waar ik mijn computer heb gekocht. Hij zei dat het aan mijn bios system lag.
In het bios system stond mijn cpu snelheid op 100 terwijl hij max 132 kan draaien. Hij heeft dit toen veranderd in 132. Maar volgens mij klopt het nog steeds niet want bij het opstarten van mijn computer geeft hij 1800mhz aan. Ik geloof niet dat een amd athlon 2700 1800 mhz aangeeft???? Eerder een paar honderd mhz meer
Hoe kan dit?
Ik heb een gigabyte moederbord type GA-7VAX
-----------end message--------------end message--------------
Alle hulp is welkom
Evert
The sky is the limit