[feature request] "Vandaag een jaar geleden"

Pagina: 1
Acties:

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Topicstarter
Het lijk mij leuk dat je, zoals je wel eens op andere sites ziet, en zefs in sommige kranten, een "vandaag een jaar geleden" rubriek hebt. Dan heb ik het natuurlijk over de FP. Wellicht kan er elke dag een topic van precies een jaar geleden gequote worden op een of andere manier. Op die manier kan je een beetje nagaan wat er een jaar geleden speelde en hoe alles zich heeft ontwikkelt.

Het lijkt me een vrij simpele feature, maar de lay-out van de FP moet dan wel de nodige aanpassingen krijgen :)

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
Deze feature heeft een tijd op de FP gestaan samen met ook 2 jaar geleden.
Ik weet alleen niet waarom hij is verdwenen..

Enige wat ik vind via search is dit

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Dit bestaat al als abonnee-feature :).

T.net vroeger

(Aantallen zijn instelbaar en er worden steeds willekeurige artikelen gekozen).

[ Voor 21% gewijzigd door Wouter Tinus op 14-03-2003 08:02 ]

Professioneel Hyves-weigeraar

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:03

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ze zijn van de frontpage gehaald omdat sommige KPN en Microsoft textads op een gegeven erg veel tekst kregen waardoor de T.net 1/2 jaar geleden tabelletjes half of helemaal buiten beeld kwamen te vallen.

[ Voor 7% gewijzigd door Femme op 14-03-2003 20:56 ]

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Femme schreef op 14 March 2003 @ 20:55:
Ze zijn van de frontpage gehaald omdat sommige KPN en Microsoft textads op een gegeven erg veel tekst kregen waardoor de T.net 1/2 jaar geleden tabelletjes half of helemaal buiten beeld kwamen te vallen.
ALLE tabellen donderen hier buiten beeld :) (bij zo'n lange textad) (1152*768)

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:46

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Femme schreef op 14 March 2003 @ 20:55:
Hm, erg jammer, want ik maakte er veel gebruik van. Jonge nostalgie beviel me wel.. :)

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Topicstarter
Ik had net heel even die twee tabellen met "T.net een jaar geleden" en "T.net twee jaar geleden." Toeval :?

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Pagina: 1